4 pokreta koji će isklesati vaše trbušnjake i ojačati lat mišiće - Men`s Health

4 pokreta koji će isklesati vaše trbušnjake i ojačati lat mišiće

Pogodite vaše trbušnjake i lat mišiće ovim treningom za jezgro. Što vam lat mišići budu snažniji, to ćete biti više u mogućnosti da dižete veće težine i smanjite rizik od povreda.

Saznajte i 5 eksplozivnih vežbi za razvoj lat mišića

Izvodite svaki pokret u sledećem redosledu bez odmora ili sa što manje odmora:

  • Hollow zgib, maksimalno ponavljanja. Odmah potom izvodite drop set sa gornjom, srednjom i donjom pozicijom.
  • Ekcentrični rollout šipkom, 5 ponavljanja
  • Ekcentrični pullover bučicama, 15 ponavljanja
  • Hollow zgib, koliko dugo možete

To je jedna runda. Odmorite 2 minuta. Izvodite 2 do 4 totalne runde.

 

A video posted by Men’s Health (@menshealthmag) onJul 29, 2016 at 6:02am PDT

Saznajte i 63 najbolje vežbe šipkom za čvrste trbušnjake

Pročitajte i  Povećajte pokretljivost
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *