Kako do jačih bicepsa: Tehnika "21s" za veću mišićnu masu - Men`s Health

Kako do jačih bicepsa: Tehnika “21s” za veću mišićnu masu

Kada bodibilderi žele snažan biceps rade ga kroz tehniku 21s, koja podrazumeva da uradite ukupno 21 ponavljanje u jednoj seriji izvodeći različite varijacije biceps pregiba, koji na maksimalan način grade snagu i mišićni rast.

Pogledajte i 7 vežbi za bicepse Marka Volberga

TRENING

Uhvatite krivu EZ šipku na koju ste stavili tegove i izvodite vežbu kroz sledeću šemu ponavljanja: 

  • 7 ponavljanja donje polovine pokreta  
  • 7 ponavljanja gornje polovine pokreta 
  • 7 ponavljanja punog biceps pregiba 

Da bi vežba bila izazovnija, Bi Džej Gadur preporučuje povećanje težina u svakoj narednoj seriji. Takođe možete povećati volumen broja ponavljanja sa 7 na 8, 9 ili 10. Postoji i varijanta sa manjim težinama koja se radi sa vremenskim serijama, odnosno sa što većim brojem ponavljanja u okviru 20 sekundi. Vremenom to ograničenje povećavajte za 5 ili 10 sekundi.

D.R.

Pročitajte i  Najefikasnija vežba za biceps koju još niste probali!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *