Zašto je potpuno besmisleno raditi 1.000 trbušnjaka dnevno? - Men`s Health

Zašto je potpuno besmisleno raditi 1.000 trbušnjaka dnevno?

„Imam prijatelja koji svakodnevno radi 1.000 trbušnjaka. Koliko je to produktivno?“, anonimni čitalac je postavio pitanje ekipi sajta Men’s Fitness

„Ukoliko je vaš cilj da izgradite pločice ili jačinu jezgra, postoje mnogo efektivniji načini za to“, kaže lični trener Džered Bekstrand, vlasnik Tone and Tighten u Farmingamu.

Mnogi poznati treneri tvrde da je teorija „1.000 trbušnjaka dnevno″ apsolutno besmislena i čak previše rada za ono što želite da postignete.

Saznajte i Spremni za poziranje: Trening 4×10 za savršena ramena i trbušnjake

Mnogi treneri porede izgradnju jezgra sa izgradnjom četiri zida za sobu. Kada se usredsredite na izgradnju, želite da apsolutno svi zidovi budu jaki kako biste imali lepo urađenu sobu, zar ne? Isto važi i za mišiće trbušnog zida, bočnih mišića i mišića donje regije. Ukoliko se fokusirate samo na jednu ciljnu grupu mišića, vremenom će ostali delovi da oslabe.

Zato ne zaboravite bočne mišiće (za njih preporučujemo bočni izdržaj i rusko uvrtanje) i donji stomak (pokušajte podizanje nogu u visećem položaju i makazice).

Treneri takođe naglašavaju da previše trbušnjaka može oštetiti vaš kičmeni stub vremenom. Zato budite pažljivi i umereni.

Saznajte i 7 stvari koje muškarci sa isklesanim trbušnjacima rade svaki dan

Pročitajte i  5 zlatnih pravila svakog treninga
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *