3 jednostavne vežbe za sagorevanje masnih naslaga (koje možete da radite bilo kad i bilo gde) - Men`s Health

3 jednostavne vežbe za sagorevanje masnih naslaga (koje možete da radite bilo kad i bilo gde)

Ne možete da stignete u teretanu? Opustite se. Ove 3 jednostavne vežbe mogu da sagore masne naslage momentalno, a najbolje od svega je to što ih možete raditi bilo gde. Pomerite predmete sa sredine sobe i počnite.

Smernice: Odradite svaku vežbu 6 serija po priloženom redosledu. Ponavljajte što više puta možete, a najbolje bi bilo da radite jednu seriju 3 minuta. Uzmite 1 minut odmora između vežbi.

Pročitate i Piramidalni trening: Siguran put do većih mišića

Vežba 1: LEGIONAR

Spustite se u čučanj iz stojećeg položaja dok vam butine ne budu paralelne sa zemljom i spustite ruke na pod.

Odatle se jako odgurnite što dalje možete držeći ispružene ruke. Kada vam noge dotaknu tlo, odskočite ponovo prema rukama i odatle skočite u vazduh.

Kada završite skok, ponovo se spustite u čučanj i ponovite vežbu.

Vežba 2: ČUČANJ SA SOPSTVENOM TEŽINOM

Noge treba da vam budu u širini ramena. Započnite vežbu savijanjem kolena i pomeranjem težišta unazad.

Spustite se što više možete, a potom se brzo podignite u početni položaj.

Glavu držite gore i leđa prava tokom cele vežbe.

Pogledajte i Brutalni MMA trening za brzo mršavljenje i bildovanje mišića

Vežba 3: SKLEKOVI

Započnite prebacivanjem težine na nožne prste i dlanove koje ćete pozicionirati ispod ramena. Ispravite telo.

Potrudite se da zadržite ovaj položaj kako bi se formirala prava linija između vaše glave, gluteusa i peta.

Spustite telo dok vam grudi ne dođu na 2-3cm od zemlje, zatim se eksplozivno odgurnite do trenutka kada ruke dođu u skroz ispružen položaj.

To bi bila 1 serija. Uradite 5 do 10 serija i rezultati će biti zagarantovani.

Pročitajte i  Kako vežbanje utiče na mozak
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *