Vežba koja garantuje veću mišićnu masu zadnjih ramenih mišića! - Men`s Health

Vežba koja garantuje veću mišićnu masu zadnjih ramenih mišića!

Vaši deltoidni mišići se obično posmatraju kao deo ramenih mišića, ali vežbe koje najbolje pogađaju zadnje ramene mišiće su iste koje radite za mišiće srednjih i gornjih leđa. 

Saznajte i Umereni trening za masivne deltoide

Najbolja vežba veslanja za zadnji deltoid jeste the batwing, savetuje Bi Džej Gadur, fitnes direktor Men’s Health-a.

Ova vežba lakšim bučicama izoluje zadnju sekciju deltoidnih mišića. Ovo pomaže da dodate mišićnu masu u ovoj regiji i da povećate učinak vežbama vučenja i povlačenja, objašnjava Gadur.

Radite ovu vežbu u raznim varijacijama u 3 do 5 serija sa 10 do 15 ponavljanja pre treninga za gornji deo tela u narednih 4 do 6 nedelja i videćete zapažene rezultate.

4 vežbe, 400 ponavljanja: brutalni trening za čelična ramena

Pročitajte i  Sklekovi kojima ćete izgraditi kolosalna ramena
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *