Najteži trening za trbušnjake i gluteus koji ste ikada probali! - Men`s Health

Najteži trening za trbušnjake i gluteus koji ste ikada probali!

Pružite trbušnjacima i gluteusu najbolji trening ikada i to za manje od 18 minuta. Fast&furious riptensity trening predstavlja tri para vežbi sa sopstvenom težinom. Svaki par sadrži jednu vežbu za jezgro i gluteus, koje treba da uradite za po 30 sekundi.

Trenirajući naizmenično prednju i zadnju stranu tela, brže ćete izgraditi masivnije mišiće, zato što se jedna mišićna grupa odmara dok druga radi.

Na primer, možete da pružite 110 procenata tokom vežbe za trebušnjake u trajanju od 30 sekundi, znajući da će se oni odmarati kada budete radili vežbe za gluteus i obrnuto.

Saznajte i 17 najboljih vežbi za gluteus koje ste ikada probali

Ovaj trening će vam pomoći da sagorite masne naslage i da pogodite problematične zone kao što su gluteus i trbušnjaci.
Svaku vežbu radite u paru po 30 sekundi, pa se odmarajte 30 sekundi.

Ponovite, pa pređite na sledeći par vežbi.

PRVI PAR

  • za trbušnjake: IZDRŽAJ SA PAUKOVIM SKOKOM, 30 sekundi
  • za gluteus: OBRNUTI ISKORAK SA PROMENOM NOGE, 30 sekundi

DRUGI PAR

  • za trbušnjake: IZDRŽAJ SA UDARCEM PAUKA
  • za gluteus: SPRINTER KNEE DRIVE

TREĆI PAR

  • za trbušnjake: JUMPING KNEE TUCK PLANK
  • za gluteus: SKOK IZ ČUČNJA

Otkrijte i Trening za trubušnjake bez klasičnih vežbi

Nakon što uradite sva tri para vežbi, uradite još jednu rundu.

Pročitajte i  Snaga uma: Mentalni trening Stefa Karija
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *