7 pokreta koji će spržiti masne naslage s donjeg stomaka - Men`s Health

7 pokreta koji će spržiti masne naslage s donjeg stomaka

Stilo je leto, a vi niste zadovoljni svojim telom? Muče vas naslage na stomaku? Znate i sami da savršeno telo ne može nastati preko noći, nego da zahteva višemesečne treninge i zdraviji režim ishrane.

Trojica poznatih fitnes trenera Kris Rajan, Vil Lanijer i Ben Vegman osmisli su mini fitnes program od 7 vežbi, koje možete da radite bilo u teretani bilo kod kuće, a koji će vam uz određeni režim ishrane pomoći da se rešite masnih naslaga s donjeg dela stomaka brže nego inače.

Pogledajte i Dijeta za trbušnjake

Vežba 1: V- SIT

Vežba 2: HOLLOW BODY HOLD

Moćan abdomen: Izvajajte trbušnjake 

Vežba 3: DIZANJE LOPTE NOGAMA

Vežba 4: PODIZANJE NOGU U VISEĆEM POLOŽAJU

 Smanjite obim struka: fantastični trikovi

Vežba 5: PODIZANJE NOGU SA PODA

Vežba 6: OBRNUTI TRBUŠNJACI NA KLUPI

Otkrijte i 5 neobičnih fitnes saveta 

Vežba 7: SPRINT

 

4 kruga, 10 vežbi: Trening sa sopstvenom težinom koji prži masne naslage!

D.R.

Pročitajte i  ZA SAVRŠENE TRBUŠNJAKE: Radite OVO svakog dana po 23 MINUTA ako želite RAVAN STOMAK!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *