Želite savršeno izvajano telo na plaži? Ovo je prava vežba za vas! - Men`s Health

Želite savršeno izvajano telo na plaži? Ovo je prava vežba za vas!

Leto je počelo, a vi još uvek niste zadovoljni svojim telom? Izvajajte telo za plažu samo jednom vežbom.

Plank janks je odlična vežba, koja će vam pomoći da izgradite jezgro, abdominalne mišiće i gluteus. Ovu vežbu možete da radite bilo gde, ne zahteva mnogo prostora, kao ni dodatnu opremu i rekvizite. Izuzetno je korisna ukoliko nemate vremena da odete do teretene.

Pogledajte i Eksplozivni trening za jače jezgro

KAKO SE RADI PLANK JANKS?

Za početak se spustite u standardnu poziciju izdržaja. Držanje je vrlo važno, zato se sve vreme trudite da vam leđa budu prava, a jezgo tela pod tenzijom.

Sledeći korak u vežbi jeste skakanje i bočno razdvajanje nogu. Vežba je slična jumping jacku, samo što se ovog puta izvodi u položaju za izdržaj.

Bočni izdržaj 4 načina da ovu vežbu učinite efikasnom

Ovu varijacu izdržaja radite u 3 do 4 serije sa pauzama od 60 sekundi nakon svake. Možete se odmoriti između serija da biste došli do daha, ali pokušajte da se držite poluminutnog odmora.

Otkrijte Kratak trening za Arnoldove trbušnjake

D.R.

Pročitajte i  Vežbanje na otvorenom: 5 najboljih krosfit treninga
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *