Moja MH priča: Proteinska ishrana i svakodnevni treninzi za mišićavo telo! - Men`s Health

Moja MH priča: Proteinska ishrana i svakodnevni treninzi za mišićavo telo!

Po zanimanju sam diplomirani bibliotekar, a ujedno i pišem. Moje bavljenje sportom je način da razbijem predradrasude i dokažem da čime god da se bavite, uvek možete da odvojite veme da se posvetite sebi i svom izgledu.

U teretanu idem nekoliko godina, ali sam zbog studiranja pravio velike pauze. Od septembra meseca prošle godine idem bez prestanka, od četiri do šest puta nedeljno, u zavisnosti i od drugih obaveza, ali uvek se pronađe vreme kad se hoće. Trudim se da odlazak u teretanu doživljavam kao zadovoljstvo, a ne kao obavezu, te se tako i odnosim prema istoj. To je i moj savet svim početnicima. Ako ne uživaju u teretani trenutno, možda je bolje da sačekaju idealniji trenutak.

Moja MH priča: Neverovatna trasformacija bivšeg kajakaša

Takođe, misija mi je bila da svoje telo izgradim bez ikakvih suplemenata. Nije da ne podržavam, već jednostavno nigde ne žurim i smatram da se sve može dostići prirodnim putem, ruku na srce dosta sporije, ali nije nedostižno.

Dok sam „nabacivao masu“, jedino što sam dodao svojoj ishrani bila je surutka u prahu kupljena u prodavnici mlečnih proizvoda. Mogu reći da su rezultati bili zapanjujući. Sada, pred leto sam imao cilj da poradim na definiciji, te sam malo promenio režim ishrane, dosta je laganiji, dodao litre i litre zelenog čaja i limunade i to je sve. Možda ne bih osvojio mesto na takmičenju u fitnesu, ali sam lično prezadovoljan dostignućem, pogotovo u dobijenoj snazi i pogotovo kada znam da nikakvi dodaci u ishrani nisu učestvovali u izgradnji mog tela.

Trudim se da se hranim zdravije, sa jako malo unosa masti, a dosta proteina. Sve što je do sada bilo pripremano na suncokretovom ulju, zamenjeno je maslinovim, beli hleb ne jedem, isključivo crni, a od peciva jedino nešto što je pripremljeno od heljdinog brašna. Od poroka jedino ne mogu da se otarasim kafe.

Pročitajte i  Mršavite trčanjem

 

Moja MH priča: Put ka ostvarenju svih ciljeva

PRIMER JELOVNIKA

Pre doručka: Isceđen limun u mlakoj vodi

Doručak: Dve pogačice od heljdinog brašna

Užina: Dve pomorandže

Ručak: Krompir, pileće meso, salata od rukole, crni ili raženi hleb

Večera: 4 barena jaja (ili pržena na maslinovom ulju), crni hleb i salata po izboru

Između obroka – ceđeni sokovi ili zeleni čaj

Moja MH priča: Dvogodišnja transformacija tela!

 

PRIMER TRENINGA

Ponedeljak – Grudi: ravni benč, kosi benč, razvlačenje (sa optimalnom težinom, 4 x 15 ponavljanja), pulover (4 x 15 ponavljanja) + osnovne vežbe za triceps (2 vežbe);

Utorak – Leđa: zgibovi, vučenje na lat mašini (ispred i iza leđa), veslanje sa T šipkom + osnovne vežbe za biceps (2 vežbe);

Sreda – Noge: čučnjevi (4 x 10 ponavljanja sa optimalnom težinom, 2 x 10 ponavljanja sa povećanom težinom), nožna ekstenzija, iskorak;

Moja MH priča: Edvinovi zdravi izbori

Četvrtak – Ramena: Potisak iznad glave (ispred i iza), letenje, vežbe za trapezijus + trbušnjaci

Petak – Ruke: triceps + biceps.

Pošaljite nam svoju MH priču
Želite da podelite svoje iskustvo s nama i našim čitaocima? Pišite nam!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *