6 opravdanih razloga da preskočite današnji trening - Men`s Health

6 opravdanih razloga da preskočite današnji trening

KAŠLJETE I TEŠKO DIŠETE

Ako osećate simptome blage prehlade, poput zapušenog nosa ili bola u grlu, blaga fizička aktivnost može popraviti vašu cirkulaciju i stanje celokupnog organizma.

Ali ako se jave simptomi poput bola u grudima ili otežano disanje, oni mogu biti signal ozbiljnijih tegoba zbog kojih bi trebalo da mirujete i da propustite trening dok se ne oporavite.

Saznajte i 5 načina da više nikad ne propustite trening

LEGLI STE KASNO, A PLANIRATE DA IDETE U TERETANU RANO UJUTRU

Trening nakon svega nekoliko sati sna može učiniti više štete nego koristi. Istraživanja su pokazala da nedostatak sna negativno utiče na ljudsko zdravlje, jer ubrzava rad hormona koji regulišu stres i osećaj gladi u našem organizmu.

Najbolje bi bilo da odložite trening za popodnevne ili večernje sate, a da se pre toga dobro odmorite. Ako ipak ne želite da se forsirate, iskoristite dan laganu šetnju i na taj način održite formu.

IMATE GROZNICU

Visoka temperatura je jasan znak da treba da usporite i preskočite današnji trening. Vežbanje dodatno povećava unutrašnju temperaturu tela, što usporava proces oporavka tela. Ako osetite prve simptome poput jeze, oštrih bolova u mišićima odmah morate u krevet, a ne u teretanu.

Nemate vremena za teretanu, ali za ovaj trening sigurno imate

JAKA UPALA MIŠIĆA

Upale su znak mišićnog premora. Naporni treninzi stvaraju sitno kidanje mišićnih vlakana, pa ako osetite jaku upalu mišića, najbolje je da ostanete kod kuće, jer će se vežbanje pod jakom upalom mišića svakako negativno odraziti na vašu formu.

Ukoliko ne želite da preskačete treninge, trebalo bi da svedete opseg pokreta na minimum. Ipak vam preporučujemo da napravite pauzu od dva do tri dana do sledećeg treninga.

Pročitajte i  Fitness izazov 2015: Spremni za naslovnu!

BOLE VAS KOLENA I STOPALA DOK TRČITE

Konstantni bol je uzbuna koju bi trebalo da shvatite veoma ozbiljno. Ignorisanje bola može dovesti do hroničnih povreda. Deo tela koji vas boli trebalo bi da odmarate, a ako se bolovi i dalje nastave morate početi sa fizikalnim terapijama.

DUGOTRAJAN OSEĆAJ MANJKA ENERGIJE

Ovaj osećaj je drugačiji od osećaja usporenosti i blagog umora koji osećate dva dana. Vežbanje ponekad može da smanji nivo energije u organizmu, ali ako umor traje više od dve nedelje posavetujte se sa lekarom pre nego što nastavite sa treninzima.

Ponekad uzrok tog umora može biti poremećen rad tiroidne žlezde, pa zato morate da vodite računa o mogućim simptomima.

Saznajte i 8 najgorih grešaka koje možete da napravite nakon treninga

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *