Brutalni trening od 400 ponavljanja za kolosalna leđa! - Men`s Health

Brutalni trening od 400 ponavljanja za kolosalna leđa!

Ovako veliki broj ponavljanja je osmišljen kako bi se povećala sposobnost u telu za skladištenje glikogena u mišićima. Osim toga, ovaj trening će vam pomoći da povećate obim i izdržljivost mišića.

Saznajte i 8 najboljih vežbi za leđa na mašini sa kablovima

Problem predstavljaju brojni pokreti povlačenja ne samo zbog fizičkog napora već i zbog moguće monotonije. Međutim, rezultati ovog programa su izvanredni, a najzaslužniji za to je autor ovog programa, lični trener Fil Sims.

Trening je podeljen u četiri vežbe koje se rade sa 100 ponavljanja, a pored mišića leđa, veliku korist će imati i vaša podlaktica i biceps. Ukoliko niste u mogućnosti da radite 100 ponavljanja odjednom, vežbe izvodite kroz 4 serije, odnosno 25 ponavljanja.

Vežba 1: VUČENJE NA LAT SPRAVI
4 serije, 25 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Otkrijte i 3 fenomenalna pokreta za neuništiva leđa

Vežba 2: SLEGANJE RAMENIMA BUČICAMA
4 serije, 25 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Vežba 3: LEĐNA EKSTENZIJA
4 serije, 25 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Tvrđi od stene: Trening koji gradi masivne mišiće leđa

Vežba 4: VESLANJE NA MAŠINI S KABLOVIMA U SEDEĆEM POLOŽAJU
4 serije, 25 ponavljanja, pauza 60 sekundi

Saznajte i 6 najboljih vežbi za leđne mišiće

D.R.

Pročitajte i  Kako se Kijanu Rivs pripremao za ulogu neustrašivog Džona Vika?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *