Trening ketlbelom za mršavljenje: Sagorite 400 kalorija za 20 minuta! - Men`s Health

Trening ketlbelom za mršavljenje: Sagorite 400 kalorija za 20 minuta!

Većina vežbi sa ketlbelom su eksplozivne, angažuju celo telo, ubrzavaju rad srca i pogađaju različite mišićne grupe. Upravo je studija fitnes organizacije American Council on Exercise potvrdila te podatke, dokazavši da se za samo 20 minuta može potrošiti čak 400 kalorija.

Izvodeći vežbe ketlbelom visokog intenziteta podstaći ćete određene procese u organizmu koji će trošiti kalorije i nakon treninga jer će doći do ubrzanja vašeg metabolizma.

Dvadesetominutni napad ketlbelom na mišiće celog tela!

Sve što vam je potrebno su dva ketlbela iste težine. Izvodite serije i ponavljanja u vremenskom okviru od 20 minuta. Ukoliko radite pokrete sa jednom rukom pridržavajte se tačno određenih saveta.

  • Početnici: 6 do 8 ponavljanja
  • Srednji nivo: 8 do 10 ponavljanja 
  • Napredni nivo: 10 do 12 ponavljanja

ZAMAH KETLBELOM

Počnite tako što ćete postaviti ketlbel na pod između vaših nogu. Savijte kolena, ispravite leđa i uhvatite ketlbel obema rukama. Zamahite ketlbelom u pokretu napred-nazad između nogu tako da se kreće iza vašeg gluteusa do visine vaših očiju. Ova vežba je delotvornija ukoliko akcenat stavite na noge i kukove a manje na ruke.

Trening ketlbelom koji će zapaliti sve grupe mišića

JEDNORUČNI CLEAN KETLBELOM

U raskoračnom stavu u širini ramena, između nogu postavite ketlbel. Sa blago povijenim kolenima uhvatite ketlbel u hvatu da palac bude okrenut ka vama. Sležite ramenima da biste dozvolili laktovima da budu savijeni ka spolja dok podižete opterećenje na rame. Rotirajte ruku da biste kompletirali pokret.

JEDNORUČNI PUSH PRESS KETLBELOM

Ketlbel postavite na rame, lagano savijte kolena i u eksplozivnom pokretu se ispravite. Ketlbel treba da podižete iznad glave sve dok potpuno ne ispravite ruku. Lagano spustite teg na rame i sve lagano ponovite sa drugog ramena.

Pročitajte i  Trening na stepenicama: Najbolje vežbe za celo telo

5 vežbi ketlbelom koje “brišu” salo sa stomaka!

DVOSTRUKI THRUSTER KETLBELOM

Uhvatite dva ketlbela u ruke i spustite se u položaj čučnja sa ravnim leđima i izbačenim grudima. Pritisnite stopalima pod radi boljeg balansa dok u pokretu podižete ketlbel sve do iznad glave. Akcenat prilikom ove vežbe biće na vašim nogama, a važno je napomenuti da pokret mora biti fluidan.

SUMO ČUČANJ I MRTVO DIZANJE KETLBELOM

Zauzmite širok raskoračni stav, a ketlbel stavite između stopala. Uhvatite ketlbel obema rukama, a ramena postavite unazad i malo nadole. Podižite opterećenje do visine brade tako da laktovi rade najviše.

Kratak trening ketlbelom koji prži masne naslage

BOTTOMS UP WALK

Za ovu vežbu će vam biti potrebna dva ketlbela manjih težina. Uhvatite ih tako da palčevi budu upereni ka vama i podignite ih iznad glave. Sve vreme telo će vam biti pod pritiskom da ne biste dozvolili tegovima da padnu. Krećite se u jednom pravcu, zatim se okrenite i vratite se na početnu tačku.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *