Saveti Sent Pjera - Men`s Health

Saveti Sent Pjera

Ukoliko želite da dođete do svoje životne forme, saveti Džordža Sent Pjera itekako će vam pomoći.

Sent Pjer je UFC šampion već pet godina, a sa vama će podeliti neka svoja pravila koja će vam pomoći da izgradite čistu mišićnu masu.

TRENIRAJ JAKO, BORI SE JOŠ JAČE, ALI HRANI SE LAGANO
Gubljene težine ne bi trebalo da vam predstavlja razlog za treniranje, ono bi trebalo da bude cilj. “Borac trenira zbog jednog razloga, ima borbu. ALi ja ne treniram samo za jedan meč, treniram konstantno zbog sebe i svog zdravlja.  U tom periodu ne brinem mnogo o ishrani” kaže UFC šampion. Normalno, Sent Pjer je težak negde oko 90 kilograma, ali u nedeljama pred borbu ovaj borac prepolovi svoj unos ugljenih hidrata, izbaci sve soli i pije dosta vode. “Stanem na vagu, pogledam i uvek imam tačno 77kg”, zaključuje Sent Pjer.

TVOJE TELO JE SMRTONOSNO ORUŽJE, KORISTI GA
“Kada bi borac učio gimnastičara điu-đicu to bi išlo mnogo lakše nego kada bi gimnastičar učio borca gimnastiku”, kaže Sent Pjer. “Zašto? Zato što je gimnastičar testirao svoje telo iz svakog mogućeg ugla. Njegova prema je na potpuno drugom nivou.” Zato šampion trenira barem jednom nedeljno na olimpijskim prstenovima, ali naglašava da svaka vežba koja koristi samo težinu tela može da pomogne.”Te vežbe su gotovo najkorisnije za vaše telo i definitivno su praktičnije od tegova”.

TRENIRAJ VIŠE KAKO BI SE OPORAVIO BRŽE
Za čoveka koji ima nekoliko pauza od 60 sekundi tokom 25 minuta žestoke borbe, dani odmora nisu zapravo slobodni dani. Kada ne sparinguje, Sent Pjer ide na trčanje, tačnije sprinutje 400 metara, a zatim 50 metara džogira. “Ovo oslobađa vaše kukove, čini vas dinamičnijim, a takođe vas rešava mlečnih kiselina koje se skupljaju u vašim nogama”, kaže ovaj borac. Ovo je efektivan način da se rešite upala mišića, ali tokom treninga ćete trpeti strašne bolove. “Ovo je je jedna od najnapornijih vežbi koje radim” zaključuje Sent Pjer.

Pročitajte i  Sprečite povredu zadnje lože

NIKADA, ALI NIKADA NE TRENIRAJTE, AKO NE MOŽETE DA DATE SVE OD SEBE
Upala mišića je jedno, ali povrede su sasvim druga stvar. ” Na samom početku karijere uvek sam bio pretreniran, i to je jedan od razloga zašto sam uvek bio povređen, kaže Sent Pjer i dodaje, “Ukoliko ne možete da spavate uveče od nervoze, ili se ujutru budite sa povećanim otkucajem srca, to je znak da ste preterali na treninzima. Usporite i dozvolite vašem telu da vas sustigne. Mnogo je boljeda trenirate manje, ali da svaku vežbu uradite savršeno” zaključuje UFC šampion.

EFIKASNOST JE SMRTONOSNIJA OD NAPORA
“Na kraju ćete dostići svoj vrhunac. Svi momci iz UFC-a su dobroj formi, ali neki borci su jednostavno efikasniji od drugih. Zato se neki borci umore, a ja ne” kaže Sent Pjer. Stegnite vaše gluteuse pre nego što podignete neki veliki teret i odmah ćete povećati svoju snagu, a samim tim i opterećenje. “Čak i ako me neko u oktagonu bukvalno prebija, ne bih pokušao da se borim još jače, već pametnije. U borbu, u evoluciji, u životu – efikasnost je ključ svega.”

ZNANJE JE NAJBOLJE ORUŽJE
Nekoliko minuta nakon meča, Snet Pjera možete da nađete u svlačionici kako u sa svojim trenerom, traži greške koje je napravio u oktagonu. “Što više učite i više pitanja postavite, shvatite koliko još možete da napredujete”. Od “kaveza” do teretane, Sent Pjerova poenta je ista: shvatite u čemu ste pogrešili, kako biste to ispravili. “Rat se dobija sa najboljim oružjem”, zaključuje Sent Pjer.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *