10 minuta, 100 ponavljanja: Jeste li spremni za brutalni benč pres izazov? - Men`s Health

10 minuta, 100 ponavljanja: Jeste li spremni za brutalni benč pres izazov?

Postoje pojedine vežbe koje vas nikako ne mogu zasititi. Čine vas snažnijim i spremnijim. Znojite se u velikoj meri i podižete nivo svoje energije zahvaljući njima. One prevazilaze vaša ograničenja, kako fizička, tako i mentalna. A vi postajete sve orniji za dalji rad.

Izazov koji se nalazi pred vama ispunjava sve navedene uslove. On iznenađuje vaš organizam svojom izuzetnom intenzivnošću i odličan je posebno za one trenutke kada prestanete da napredujete.

Pročitajte i Kako do većih težina na benč presu?

Trening je prilično jednostavan. Stavite tegove na šipku i uradite 100 ponavljanja za manje od 10 minuta. Naravno, morate izabrati pravu težinu. Za početnike je najbolje da krenu sa 60 kg. Kada prvi put uspete da da uradite 100 ponavljanja za 10 minuta, stavite 80 kg na šipku i ponovite proces. Ako uspešno završite i ovaj izazov, vreme je da probate sa 100 kg.

Možda će pojedincima pasti na pamet da brojke prilagode svojoj telesnoj težini. Ali, nemojte to raditi. Jednostavno, u stvarnom životu, predmeti su teški toliko koliko su teški. Ne možete prosto pritisnuti magično dugme i promeniti masu određenog predmeta. Ali, ako radite naporno, vrlo brzo ćete početi da se približavate normi. U toku priprema, pokušajte na početku da uradite 10 ponavljanja u minutu. Podesite alarm na tajmeru na svakih 30 sekundi. Svaki put kada čujete zvuk, uradite 5 ponavljanja. Pazite pritom da ne preterate. Ako želite da pređete na sledeći nivo, probajte sa šest ponavljanja na svakih 25 sekundi. Najbolje je da napredujete postepeno i polako.

Vidite i 4 načina da postanete majstor benč presa

Čak iako u ovaj izazov uđete brzo i jako, setite se da forma mora da ostane prioritet. Kada dižete šipku, trudite se da ispravite ruke do kraja. Pri spuštanju, prinesite šipku do grudi, ali ne dopustite da se odbije od vas. Kukove držite pričvršćene na klupi u toku čitave vežbe.

Pročitajte i  Istrenirajte vaše noge, jako!

Ako biste umesto benč presa radije radili čučnjeve, upotrebite iste težine. Pravilno spuštajte kukove. Kada se podižete, uspravite se do kraja, isturite kukove unapred i izvijte gluteus.

Upoznajte se i sa 10 najtežih varijacija benč presa koje ste ikad probali!

Iskreno upozorenje: Ovaj trening mora biti izuzetno naporan! Ali upravo to je ono što nas menja i čini boljima!

 

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *