Povećajte pokretljivost - Men`s Health

Povećajte pokretljivost

Zbog stalnog vežbanja koje ne uključuje vežbe istezanja, mišići se skraćuju usled čega se menjaju sile u zglobu. Manja pokretljivost povećava opasnost od povreda pošto su mišići ukočeniji i lakše pucaju, naročito onda kada su hladni i još ukočeniji. Zato nipošto nemojte zanemarivati vežbe istezanja.

POTISAK IZNAD GLAVE
Potisnite šipku iznad glave i zadržite je u tom položaju. Zatim zategnite zadnji troglavi mišić nadlaktice (triceps) i dignite ramena. Potom spustite ramena i vratite šipku u početni položaj.

POTISAK BUČICA S GRUDI
Potisnite bučice u gornji položaj i spojite ih. Zatim skroz ispravite laktove i pritiskajte bučice jednu o drugu  i ujedno snažno zategnite grudne mišiće, a onda spustite bučice u početni položaj.

EKSTENZIJA TRICEPSA
Spustite bučicu u početni položaj i zategnite zadnji troglavi mišić nadlaktice (triceps) i izbrojte do 3.

PREGIB TRUPA
Urolan peškir podmetnite pod donji deo kičme i zatim izvodite pregibe.

ROTACIJA TRUPA SA LOPTOM
Sedite na podlogu i savijte kolena pod uglom od 45 stepeni, a stopala naslonite celom dužinom na podlogu. Nagnite telo malo unazad, iza leđa stavite teg ili loptu i zatim je rotacijom s leve strane otkotrljajte na desnu i nazad.

Pročitajte i  Izazov nedelje: Kombinacija izdržaja i čučnja s potiskom!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *