Najluđi kardio trening od 1.000 ponavljanja koji ste ikada probali! - Men`s Health

Najluđi kardio trening od 1.000 ponavljanja koji ste ikada probali!

Vreme je da osobodite silnu energiju iz sebe. Novi brutalni trening program koji je kreirao poznati trener Bi Džej Gadur sadrži 9 pokreta koji ubrzavaju rad srca sa ukupno 1,000 ponavljanja.

Sve vežbe se rade u brzom tempu i pogađaju veliki broj mišića zbog čega dolazi do veće potrebe za kiseonikom što ubrzava rad metabolizma.

Kombinacija ovih vežbi vodi ka visokointenzivnom kardio treningu koji topi maksimum kalorija i to satima nakon 1,000 ponavljanja.

Najžešći trominutni Kombat kardio trening ikada!

S obzirom da ne radite jednu vrstu vežbi, poput trčanja ili vožnje bicikla, dobićete mnogo kompletniji trening, jer ćete pogađati mišiće vašeg tela kroz različite pokrete. Uz to nikad vam neće biti dosadno.

KAKO IZVESTI OVAJ TRENING?

Izvodite propisan broj ponavljanja za jednu vežbu pre prelaska na drugu. Kada vam je potrebno uzmite kratki predah.

Možete i smanjiti ukupan broj ponavljanja i raditi vežbe u vama prikladnijem segmentu kroz kružni princip u broju koji vama odgovara. Na primer, ponavljanja smanjite na 10 u seriji a ukupan broj serija radite po propisanom broju.

Bi Džej Gadur preporučuje da trening radite u određenom vremenu, a zatim sve vreme se trudite da popravite to vreme na sledećoj vežbi.

4 vežbe, 400 ponavljanja: Brutalni trening koji gradi čelična ramena!

9 vežbi, 1000 ponavljanja:

  • preskakanje konopca, 300
  • batle rope, 200 talasa
  • zamah ketlbelom, 100 ponavljanja
  • puzanje medveda sa promenom pozicije, 100 ponavljanja
  • iskorak, 100 ponavljanja
  • bacanje lopte uza zid, 50 ponavljanja
  • sandbag clean, 50 ponavljanja
  • skok na kutiju, step down, 50 ponavljanja
  • legionar, 50 ponavljanja

D.R.

Pročitajte i  Kardio treninzi i izgradnja mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *