Kapuera: 3 osnovna pokreta brazilske borilačke veštine - Men`s Health

Kapuera: 3 osnovna pokreta brazilske borilačke veštine

KAKO TRENIRATI KAPUERU?

Ova visokoenergetska veština koja se kombinuje sa muzičkom pratnjom zbog svog intenziteta se smatra jednim od najboljih treninga za pokretljivost i fleksibilnost tela. Da biste savladali osnove potrebne su instrukcije profesionalnih trenera. Treninzi počinju jednostavnim pokretima u stranu i laganim bokserskim vežbama oko 10 minuta kao jedan vid zagrevanja. Kao i kod drugih borilačkih veština i kod kapuere postoje različiti nivoi i kategorije.

Saznajte i Kako vežbaju i hrane se monasi Šaolina?

OSNOVNI NIVO: ĐINGA

Prva uvodna faza u kapueri se zove đinga i podrazumeva različite osnovne pokrete koji su kombinacija fitnesa i plesa. Desnom nogom zakoračite u nazad, težinu tela spustite na levo stopalo savijajući koleno i spuštajući se što niže možete. Desna noga vam mora biti potpuno ispružena u dijagonali iza leđa.

Ova početna vežba se radi po 10 puta u tri serije jednom i drugom nogom.

DRUGI STEPEN: AU 

Au normal je srednje teški nivo kapuere. Sličan je vežbi premet i koristi se da bi se obišao protivnik. Potrebno je vežbu raditi sporije dok su vam ruke i noge savijene unapred kako biste žaštitili lice i torzo od potencijalnog napada.

Saznajte i Najzastupljenije borilačke veštine na svetu

TREĆI STEPEN: MARTELO

Završna vežba pre višeg nivoa roda je martelo. Ovi pokreti se smatraju korenom kapuere i vrlo su slični pokretu bokserskom krošeu. Martelo vežba ojačava sve velike mišićne grupe, uključujući mišiće nogu. Vežba se izvodi u širokom raskoračnim stavom tako što se podiže desna noga i savijaju se kolena. Udarate zamišljenog protivnika nogom unapred formirajući ugao od 90 stepeni između dve noge.

ZAVRŠNI STEPEN: RODA

Završni nivo uvodnog stepena kapuere zove se roda. On podrazumeva borbu dva takmičara uz izvođenje energičnih pokreta i pratnju muzike u krugu, koji formiraju drugi kapueristi. Tokom samog okršaja dolazi do psihičke i fizičke interakcije takmičara u nizu energičnih pokreta kako bi osvojili prostor protivnika.

Pročitajte i  Izgradite ruke bez težine: Uz pomoć ovih 7 vežbi

Pogledajte i 7 najopasnijih borilačkih sportova ikada (VIDEO)

Nakon ove aktivnosti potrebno je ohladiti telo i opustiti mišiće, najčešće uz desetominutno lagano šetanje i istezanje.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *