Za masivan gornji deo tela: 3 najbolje vežbe koje će vam „dati krila“ - Men`s Health

Za masivan gornji deo tela: 3 najbolje vežbe koje će vam „dati krila“

Ovaj specifični trening program je osmišljen kako bi napao gornji deo tela i što bolje oblikovao mišiće pružajući vam prepoznatljiv V oblik tela.

Ovo su tri ključne vežbe uz koje ćete steći široka ramena i uzak struk:

ZGIBOVI SA ŠIROKIM HVATOM

Ova vežba direktno pogađa i ramena i leđa. Postarajte se da u što širem hvatu držite šipku i radite zgibove. Ovo je najteža verzija zgibova, pa je i samo nekoliko ponavljanja sa početak dovoljno. Izbegavajte lat mašine i umesto toga ukoliko treba nađite partnera ili nabavite traku sa otporom ukoliko vam treba dodatna potpora.

3 ubedljivo najbolje vežbe za nadmoćne grudi i ramena

VESLANJE ŠIPKOM U PRETKLONU

Uhvatite šipku na podu sa hvatom u širini ramena i povlačite ga lagano do svojih grudi. Kada privučete šipku do grudi postarajte se da kontrahujete mišiće leđa i da se vaše lopatice uvuku jedna ka drugoj.

VUČENJE NA MAŠINA S KABLOVIMA ISPRAVLJENIM RUKAMA

Da bi se ova vežba pravilno izvodila potrebno je zadržati snagu jezgra. Pre svega, ispruženim rukama uhvatite nastavak na sajli tako da vam palčevi budu okrenuti ka gore. Zadržite torzo u pravoj liniji i povlačite sajlu i opterećenje ka dole. Kada sajlu podižete ka gore, to radite u sporijem tempu da biste maksimalno povećali otpor. Zbog samog položaja i stabilnosti, veliki pritisak će osećati i trbušnjaci, pa ćete pored treninga gornjeg dela tela ojačati i mišiće trbušnog zida.

Udarni trening: 3 fantastične vežbe za gornji deo dela

D.R.

Pročitajte i  Pobedite strah od velikih težina
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *