Brutalni trening bučicama za snažnije grudi - Men`s Health

Brutalni trening bučicama za snažnije grudi

Lični trener Alex Isaly predstavlja đavolski trening, nakon kojeg ćete imati žestoku upalu mišića.

Vežba 1: DECLINE POTISAK BUČICAMA
4 serije, 12,10,8,6 ponavljanja, što manje odmora između serija, 2 minuta odmora nakon 4. serije

Vežba 2: BENČ PRES BUČICAMA
4 serije, 12,10,8,6 ponavljanja, što manje odmora između serija, 2 minuta odmora nakon 4. serije

Najbolji načini da nabildujete mišiće grudi

Vežba 3: INCLINE POTISAK BUČICAMA
4 serije, 12,10,8,6 ponavljanja, što manje odmora između serija, 2 minuta odmora nakon 4. serije

Vežba 4: LETENJE BUČICAMA NA RAVNOJ PODLOZI
4 serije, 12,10,8,6 ponavljanja, što manje odmora između serija, 2 minuta odmora nakon 4. serije

Vežba 5: LETENJE BUČICAMA NA KOSOJ PODLOZI
4 serije, 12,10,8,6 ponavljanja, što manje odmora između serija, 2 minuta odmora nakon 4. serije

6 fitnes trikova za snažnije i nadmoćnije grudi

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *