Petnaestominutni trening za celo telo koje briše masne naslage i gradi mišiće - Men`s Health

Petnaestominutni trening za celo telo koje briše masne naslage i gradi mišiće

Otkrijte trening koji će podstaći hormon rasta, poboljšati gubitak masnih naslaga i izgradnju mišića i ubrzanje metabolizma.

Vlasnik teretane SoHo Strength Lab u Njujorku Endi Spir pokazuje vam kako bi ovaj trening trebalo da izgleda.

Saznajte i Trening koji će vam spržiti masne naslage za samo 12 minuta

Svaku vežbu izvodite 45 sekundi odmarajući se 15 sekundi između vežbi. Uradite 3 do 5 rundi.

Vežba 1: SKEJTERSKI SKOK

Vežba 2: LATERALNO PUZANJE MEDVEDA I SKOK

Vežba 3: LATERALNI POGO

Pročitajte i Kako izgraditi mišiće za upola manje vremena?

Vežba 4: SKI SKOK

Vežba 5: T SKLEK

Kris Pajn: Metabolički trening za čelične mišiće

A.J.

Pročitajte i  25 pokreta za čelične trbušnjake (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *