Pronađite vijaču - Men`s Health

Pronađite vijaču

ZAŠTO JE VIJAČA DOBRA
Kada imate najmanje vremena na raspolaganju za vežbanje, možete trenirati uz vijaču. Preskakanje vijače je efektivna kardio vežba, a odlična je i za topljenje sala. To je karakteristična kondiciona vežba za boksere i atletičare, kojom se jača opšta konstitucija tela. Preskakanjem vijače troši se od 800-1300 kcal/h, koriste se oba stopala, pri čemu listovi amortizuju pad, doskok i izbegavaju se neželjene povrede.

Osim toga, poboljšava se koordinacija pokreta i ravnoteža, povećava se izdržljivost, podstiče bolja cirkulacija, jačaju leđni mišići, a najbolje od svega je što je možete preskakati i u otvorenom i u zatvorenom prostoru.

KAKO DA POČNETE?
Počnite sa skupljenim nogama i preskačite jedan minut, pa napravite pauzu. Počnite sa 15 skokova dnevno i povećavajte njihov broj, dok ne steknete kondiciju. Dok preskačete, ispravite telo i gledajte pred sebe. Skačite u visinu, tek toliko da konopac prođe ispod vaših nogu, nekih 5 cm. Koncentrišite se na ritam. Preskakanje vijače se ne preporučuje, ukoliko imate povređenu kičmu.

Pročitajte i  Da li dižete dovoljno?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *