Treniraj kao Henri Kavil: 5 vežbi za moćno telo Supermena! - Men`s Health

Treniraj kao Henri Kavil: 5 vežbi za moćno telo Supermena!

Betmen protiv Supermena ili snaga protiv pameti?! Bilo kako bilo, glumac Henri Kavil za kojim ovih dana uzdišu sve devojke, morao je da trenira kao pravi profesionalac kako bi još više istakao mišiće.

U filmu Šifra U.N.C.L.E. se podrazumevalo da agent Solo bude u odličnoj fizičkoj formi, ali njegovo mišićavo telo nije dolazilo do izražaja s obzirom da je nosio odelo s potpisom Timoti Everesta čiji kroj može i od prosečnog muškarca da napravi frajera.

Pogledajte i Superherojski trening za trbušnjake: 5 vežbi za telo Krisa Hemsvorta

Ipak, pravi izazov su predstavljale pripreme za ulogu Kal El-a koje su počele već za vreme filma Šifra U.N.C.L.E. kada je Henri trebalo da održi kilažu, popravi i poboljša kordinaciju, kao i da poveća opterećenje navodi Majkl Blevins, čovek koji je trenirao i pripremao Henrija da bude Supermen.

„Ovakva forma se ne postiže odmah već dolazi vremenom. Najzabavniji deo jeste što treninzi nisu bili naporni već su bili mešavina vežbi koje Kavil voli da radi i vežbi koje mu predstavljaju izazov. Naravno bitan deo je i ishrana“, objašnjava trener Blevins.

PROGRAM TRENINGA

Vežba 1: BUGARSKI SLIT ČUČANJ SA ŠIPKOM
3 serije, 10 ponavljanja, odmor 60 sekundi 

Vežbaj kao Henri Kavil: Kako je Supermen isklesao telo za borbu protiv Betmena?

Tokom čučnja pauzirajte po 1 sekundu u najvišoj tački izvođenja čučnja.

Vežba 2: ČUČANJ
3 serije, 10 ponavljanja, odmor 30 sekundi

Vežba 3: ZGIBOVI
3 serije, 10 ponavljanja, odmor 45 sekundi

Vežbaj kao Supermen: Nemilosrdan trening snage

Pazite na držanje tela.

Saznajte i Sve fitnes tajne najangažovanijeg kaskadera!

Vežba 4: MRTVO DIZANJE ŠIPKOM
trajanje 10 minuta, 20 ponavljanja, odmor 30 sekundi

Podesite težinu da ne prelazi 85 odsto maksimalne težine koju možete da podignete. Jedno podizanje na svakih 30 sekundi u trajanju od 10 minuta.

Pročitajte i  #Fitnes: 30 minuta za savršeno telo bez masnih naslaga!

Vežba 5: TRČANJE NA TRACI
1 serija, 20 ponavljanja, bez odmora

Na svaka 2 minuta skočite sa trake i uradite 20 sklekova, pa se vratite na traku.

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *