Brutalni crossfit trening 4 × 55 za izgradnju celog tela! - Men`s Health

Brutalni crossfit trening 4 × 55 za izgradnju celog tela!

Pre nego što vam otkrijemo plan crossfit treninga, pomažemo vam da usavršite izvođenje skleka u stojećem položaju.

Saznajte i 333 sklekova dnevno za čelično telo

Da biste izveli sklek u stojećem položaju, morate da imate na umu sledeće stvari:

  • ruke u široj poziciji od širine ramena
  • zategnuti trbušni mišići 
  • spuštanje ka podu
  • dodirivanje poda glavom ispred ruku

Sada kada ste usavršili izvođenje skleka u stojećem položaju, predlažemo vam sledeći crossfit trening za snagu celog tela.

Crossfit: Brutalan trening za najhrabrije

Podesite štopericu na 13 minuta. Uradite što više rundi možete sledećih pokreta:

  • 55 ponavljanja mrtvog dizanja
  • 55 ponavljanja wall balls
  • 55 sagorevanja kalorija na ergometru
  • 55 ponavljanja sklekova u stojećem položaju
Pročitajte i  Krosfit: 7x7 trening koji će zapaliti celo telo!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *