3 najbolja fitnes saveta glumaca iz serije „Crna jedra“ - Men`s Health

3 najbolja fitnes saveta glumaca iz serije „Crna jedra“

Kondicioni trener Džejm Vajt je kreirao njihov program treninga koji traje osam nedelja i akcenat baca na skidanje masnih naslaga i definisanje mišića.

ZAGRLITE PATNJU

Prvi zadatak glumaca koji su se spremali za ulogu pirata je veslanje na ergometru na 2.000 metara u okviru 7 minuta. Ovaj inicijalni deo treninga je ekstremno zahtevan, ali ako se uspešno prođe stvorićete odlične temelje za fizičku i mentalnu pripremljenost. Akcenat je na tome da razvijete navike ne odustajanja, bez obzira kakva je prepreka ispred vas.

Saznajte i 68 najboljih fitnes saveta ikada

BEZ IZGOVORA

Tokom ovih priprema glumci su u jednom delu glumili povrede kako bi odustali od napornih treninga.

„Naš mozak će učiniti sve da odustanemo“, kaže trener Vajt i dodaje: „Jedan deo mozga kod vežbača kaže da treba da odustati dok drugi kaže da su treninzi odlični, jer nas čine boljim u psiho-fizičkom smislu. Na svakom od nas je da otklonimo te barijere.“

TRENING CELOG TELA

Trening visokog intenziteta je izuzetno zahtevan, a to je posebno osetio najstariji glumac u podeli, Tobi Stivenson, koji je osetio bol kao nikad do sada.

Kristijano Ronaldo: 15 najboljih fitnes saveta koje ste do sad čuli

On je pre samih priprema imao manje povrede koje su mu stvarale probleme, koje uglavnom nastaju kao posledica mišićne disproporcije i disbalansa u snazi tela. Upravo su funkcionalni treninzi čitavog tela najbolji lek protiv povreda.

D.R.

Pročitajte i  Ne odustajte od svog cilja: 5 saveta koji će vam olakšati trčanje zimi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *