Najbolje fitnes tajne Džejsona Stejtama - Men`s Health

Najbolje fitnes tajne Džejsona Stejtama

U nedavnom intervjuu za britansko izdanje Men’s Health-a, Džejson Stejtam je govorio o svojim treninzima i režimu ishrane koji su od njega učinili najplaćenijeg akcionog glumca današnjice.

Vežbaj kao Džejson Stejtam: Nedeljni program britanskog snagatora

ELIMINANJE MOGUĆNOST POTENCIJALNIH POVREDA

On pre svega veliku energiju ulaže da eliminiše potencijalne povrede. S obzirom da on po običaju igra zahtevne uloge prepune akcionih izazova, njegovo telo mora biti u izuzetnoj formi.

„Što snažniji i moćniji postanete, ostavićete dublji trag u onome što radite. Vremenom stičete rutinu i postajete iskusniji“, kaže on.

Džejson Stejtam: 3 najbolje casual kombinacije

LIČNI TRENER MU POMAŽE DA BUDE BOLJI

Stejtam ima svog ličnog trenera, nekadašnjeg pripadnika američkih specijalnih jedinica Logana Huda, za koga kaže da je prava mašina.

„Morao sam da shvatim gde grešim, pogotovo u pogledu maksimalnih težina koje dižem. Na samom početku sam počeo sa treninzima za pokretljivost, a zatim sam morao da savladam određene tehnike koje pomažu u eliminisanju povreda“, kaže Stejtam.

POTREBAN BALANS IZMEĐU TRENINGA I OPORAVKA

Mnogo dragocenih saveta je dobio od čuvenog crosfitt trenera Kelija Stareta, koga smatra jednim od najpametnijih ljudi koje je upoznao. On mu je pomogao u pronalaženju pravog balansa između treninga i oporavka.

Čovek u suštini tokom treninga stvara pravi mehanizam unutar svog tela.

„Ja sam u svojoj garaži napravio teretanu u kojoj sam radio različite tipove treninga, od treninga mobilnosti, borilačkih veština, boksa pa sve do vežbi snage i kondicije“.

Otkrijte i 8 neverovatnih talenata Džejsona Stejtama

PRE SVAKOG TRENINGA POPIJE ESPRESO

Stejtam smatra da je veoma važno slušati svoje telo. Ima naviku da pre svakog odlaska u teretanu ispije šoljicu espresa da bi povećao budnost tela.

Pročitajte i  Uradite pravilno: Jednoručni trzaj s bučicom

“Najvažnija stvar je da vam trening ne dosadi, zato je poželjno stalno unositi neke novine. Naše telo je pametno i vrlo brzo se adaptira na stvari koje ponavljamo. Ja preferiram olimpijsko dizanje tegova, odnosno vežbe poput nabačaja, mrtvog dizanja i čučnja.

4 saveta Džejsona Stejtama za kvalitetan trening

“Mora se postići pre svega dobra mobilnost tela, jer su ove vežbe izuzetno zahtevne i ukoliko se ne rade pravilno dolazi do povreda”, kaže Stejtam.

POSEBNO SE FOKUSIRAJTE NA KRITIČNE TAČKE NA TELU

Popularni glumac ima običaj da vežba noge u svakom treningu. On je mišljenja da poseban akcenat treba da stavimo na najslabije tačke na telu, zatim napravimo kratku pauzu i pređemo na drugi deo tela. I naravno uvek treba da pokušavate da vežbate velike mišićne grupe i to pomoću olimpijskih tegova.

Pogledajte kakvu seks bombu šeta Džejson Stejtam!

Uz sve to Stejtam spada u kategoriju vežbača koji su mišljenja da se najbolji kardio trening radi upravo tokom snažnog funkcionalnog treninga, kada se aktivira najveći deo tela.

„Nisam tip koji voli trake za trčanje, jogu i zelene smutije, više me inspirišu MMA borci. Nisam od onih muškaraca koji posle treninga uzimaju još jednu porciju pilećih grudi i brokolija, ja sam zadržao stare navike i sa vremena na vreme uživam u pivU, naravno ne u količinama u kojima sam to ranije činio“, kaže ovaj popularni akcioni glumac.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *