Vreća za snagu - Men`s Health

Vreća za snagu

KOLIKO PUTA JE DOVOLJNO DA VEŽBATE DA BI SE UOČILI REZULTATI?
Vreća za boks može odlično poslužiti u treningu snage. Uz pravilno doziran trening, ojačaćete gornji deo tela i popraviti izdržljivost. Kombinujte za početak 3 runde od po 2 minuta. Kasnije povećajte prvo broj rundi na 5, a onda i trajanje runde na 3 minuta. Kombinujte sve vrste udaraca i brzo se krećite.

MEĐUTIM
Ukoliko se nikada pre niste bavili boksom, savetujemo vas da naučite neke osnovne tehnike pre nego što počnete da “tučete po vreći“.

Sasvim je izvodljivo da i sa nekoliko treninga nedeljno postignete dobre rezultate. Bitno je da vam treninzi budu intenzivni, ali opet ne toliko naporni da ne stignete da se oporavite za par dana. Najbolje je da kombinujete 2 kardio treninga (npr. plivanje i trčanje) sa 2-3 treninga snage (na kojima treba da obuhvatite što veći broj mišićnih grupa, po mogućstvu sve). Svakodnevni trening vas može izmoriti i onemogućiti da napredujete. Ali ukoliko trenirate raznovrsno, u dobroj ste formi, a pojedinim danima imate tzv. oporavljajuće treninge, svakodnevni treninzi ne moraju za vas predstavljati veliki problem.

Pročitajte i  Fitnes Izazov: Marko Antić, vežbe za biceps
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *