Trening koji će vam spržiti masne naslage za samo 12 minuta - Men`s Health

Trening koji će vam spržiti masne naslage za samo 12 minuta

Ako ste umorni od trčanja dugih distanci ili ako vam je muka od trake i bicikla, možda trebate da probate nove vrste kardio treninga. Ketlbeli vam mogu omogućiti razne varijacije vežbi koje u kružnom sistemu mogu da sprže više kalorija nego samo suvo trčanje satima.

To je dokazala i studija Univerziteta u jugoistočnoj Luizijani koja objašnjava da 12 minuta kružnog sistema sprži više kalorija neko bilo koji kardio trening za to vreme.

Probajte svaku vežbu da radite po 1 minut, 20 sekundi radite, 10 sekundi odmor, pa ponovo. Kada završite sve četiri vežbe, uradili ste 1 seriju. Uradite 3 ili više.

SUMO ČUČANJ

Stanite u stav duplo šire od širine ramena, držite ketlbel sa obe ruke i radite čučanj.

Pogledajte 5 vežbi ketlbelom za početnike

ZAMAH

Spustite kukove da uhvatite ketlbel.Zamahujte između nogu i nakraju dignite do ramena.

POTISAK

Držite ketlbel ispred sebe, eksplozivno podignite do ramena i onda podignite iznad glave.

SUMO MRTVO DIZANJE

Uzmite ketlbel,zauzmite širok stav kao i kod čučnja. Gurnite kukove nazad,što niže i podignite se gore, trudite se da vam leđa stoje uspravno.

Kratak trening ketlbelom koji prži masne naslage

Pročitajte i  Kardio je vaš prijatelj: Zašto ga ne treba izbegavati
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *