Marko Trajčević: Upornošću do rezultata - Men`s Health

Marko Trajčević: Upornošću do rezultata

Priča Marka Trajčevića, spada u kategoriju najinspirativnijih priča u prošloj godini.

Ovaj sada vec bivši učesnik Men’s Healthovog Fitnes Izazova, nas je oduševio svojom upornošću i svojim predanošću ovom projektu. Od momka koji se nije razumeo u svet treninga do pravog fitnes eksperta.On je uspeo kao što vam je već poznato da „skine“ 16 kilograma težine , ali što je najvažnije da spustio je procenat masti sa 35 na 8 %. I pored toga što smo o njemu pisali tokom celog fitnes izazova, želimo da nam on još jednom ispriča, celu svoju priču i da steknemo pravi utisak kroz šta je sve prolazio u 2015 godini.

KOJI SISTEM TRENINGA TE JE DOVEO DO OVAKVE SAVRŠENE FORME?

Sistemski smo krenuli u samom startu, prvo smo se bazirali na kardio treninzima, visokog intezinteta,kombinovanjem trčanja, veslanja, voženja bicikla,dugački maratonski treninzi koji su mi vrlo brzo dali rezultata, tako da sam za tih prvih mesec dana izgubio 8 kilograma.

Fitness izazov: Trening Marka Trajčevića

Posle toga smo prešli na Powerliftingtreninge, cucanj mrtvo dizanje i potisak sa klupesu mi bili svakodnevnica. Nakon dva meseca, sam imao dovoljno snage da krenem sa kombinovanjem i bodibliderskim treningom, tačnije izgradnjom mišića celog tela. Sve vreme sam vodio svoj dnevnik o vežbanju u kojima sam zapisivao sve od težina do vremenskih pauza koje sam pravio izmedju serija.Poenta mi je bila da konstantno menjam sistem rada i stalno šokiram mišiće.

KOJI PROGRAM ISHRANE JE DOVEO DO OVAKVE TRANSFORMACIJE?

U početku sam krenuo od zdravijih promena ishrane, izbacio sam slatkiše, gazirane sokove, a ubacio više voća, povrća, čistog mesa.

Kada sam se privikao i pomalo naučio, da procenim koje su najkvalitetnije namirnice, kao i kada sam se upoznao sa svojim telom, napravio sam program ishrane koji mi se najviše uklapao sa treninzima i koji je doneo rezultata. U svakodnevici taj sistem je bio podeljen na satnice, prvih 4 sata ujutru sam jeo male obroke,od ne previše kalorija, čisto da ne bih bio gladan, u naredna četiri sata sam jeo veće obroke, pošto je u to vreme bio i moj trening, nakon toga sam 16 sati sam samo pio vodu. Kada sam video da sam skinuo dovoljno kilograma i kada sam počeo izgradnju mišića, krenuo sam sa KETO dijetom koja mi je pomogla da nabacim mišićnu masu, i koje se i sada pridržavam.

Pročitajte i  Fitness izazov 2015: Spremni za naslovnu!

Fitness izazov: Upoznajte Marka Trajčevića

ŠTA TE JE POKRETALO U TEŠKIM DANIMA?

Bio sam jako motivisan od samog starta, da postignem rezultat i kada bih imao teške trenutke samo bih pogledao slike sa početka i odmah bih se pokrenuo.Dosta mi je pomagalo da slikam sebe i pratim razlike između slika, a kada sam mogao da vidim te razlike i kada ne gledam slike, tačnije kada su se razlike videle golim okom posle par nedelja, bio sam prezadovoljan.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *