Spoznajte svoje granice - Men`s Health

Spoznajte svoje granice

A sve to kako bi vi primetili prve naznake problema i znali kako da ih izbegnete.

TEST
Umorni mišići mogu biti plod dobrog treninga, ali kada preforsirate telo, narušavate tehniku izvođenja vežbi i povećavate rizik od povrede. Zamolili smo Džima Smita, kondicionog trenera “dieselsc.com“ da uoči nepravilnosti dok naš dobrovoljac probija sopstvene granice. Kada na sebi primetite iste greške vreme je da odmorite.

PONAVLJANJE 1
Kako bi razvili snagu uhvatite šipku što jače možete. Stegnite trbušne mišiće.

PONAVLJANJE 2
Počnite svaki čučanj gurajući kukove unazad. Tek onda savijte kolena.

PONAVLJANJE 6
On se naginje unapred i ispravlja donji deo leđa. Držite težište na petama.

PONAVLJANJE 7
Našem dobrovoljcu počinju da se skupljaju kolena? Potisnite stopala ka tlu, a kolena ka spolja za bolju stabilnost.

PONAVLJANJE 13
Ako počnete da krivite kičmu stanite. To je rizik za celo telo.

PONAVLJANJE 15
Laktovi su mu iza leđa. Povucite ih na dole prema tlu kako bi vam glava i grudi bili usmereni na gore.

PONAVLJANJE 17
Zaustavio se pre nego što su mu butine bile paralelne sa tlom. Nije dobro. Prerano zaustavljanje preopterećuje kolena.

Ponavljanje 23
Kada usporite tempo narušavate tehniku. Tada stanite i odmorite se, a onda završite snažno.

Pročitajte i  Prednosti superserija: Lako i kratko do velike mase
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *