Skok na kutiju: Vežba koja gradi nesalomivu snagu! - Men`s Health

Skok na kutiju: Vežba koja gradi nesalomivu snagu!

Skok na kutiju je vežba koja gradi eksplozivnu snagu, trenira vaša mišićna vlakna i čini vaš snažnijim. Međutim, mnogo ljudi ne voli ovu vežbu zato što je ne radi pravilno.

Pratite sledeće savete na snimku, koje vam otkriva fitnes direktor Men’s Health-a Bi Džej Gadur.

Prilikom izvođenja ove vežbe, morate da pazite na skok, doskok i sam završetak vežbe ako želite da izgradite više snage, stabilnosti i moći od početka do kraja.

Saznajte i Opasnosti skokova na klupu

Postoje tri načina da usavršite izvođenje ove vežbe. Pre svega, vežbajte da skačete na kutiju obema noga pazeći na stav tela i položaj nogu i ramena, pa potom da se spuštate sa kutije postepeno jednom, pa drugom nogom.

Takođe možete da probate da skačete obema nogama, ali da se jednom nogom dočekate na kutiji i treća varijanta je da skačete samo jednom nogom, za šta će vam trebati mnogo sta. 

Jednom kada usavršite formu, dodajte ovu vežbu svakodnevnom treningu. Za maksimalnu snagu, radite 3 do 6 serija na svaka dva do tri minuta. A ako želite da steknete kodiciju, radite ovu vežbu 10 minuta, smenjivanjem noge kojom ćete skočiti sa kutije na pod.

Pogledajte video:

A.J.

Pročitajte i  Kombinovani trening za biceps
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *