3 ubedljivo najbolje vežbe za nadmoćne grudi i ramena - Men`s Health

3 ubedljivo najbolje vežbe za nadmoćne grudi i ramena

“Morate da izazovete mišiće gornjeg dela tela kako biste stimulisali njihov rast”, kaže fitnes trener Šon De Vispeler.

“Ova krug vežbi će pogoditi i brza i spora mišićna vlakna. Ovo je jedinstvena kombinacija vežbi koja će povećati vašu moć, veličinu mišića i izdržljivost, učiniti vaša ramena otpornijim i jačim i pripremiti gornji deo tela za dizanje velikih težina”, kaže De Vispeler.

Saznajte i 4 ultimativne vežbe za veće grudi

Izvedite sledeće vežbe u nizu, prelazeći s jedne na drugu bez odmora. Mi vam predstavljamo jednu rundu, a vi uradite pet.

Vežba 1: POTISAK S GRUDI BUČICAMA
Uradite 8 ponavljanja po seriji, a u svakoj narednoj seriji dižite veće težine.

Vežba 2: SKLEK SA TRX TRAKOM
U jednoj seriji izvedite koliko god ponavljanja možete

Vežba 3: MEDVEĐI HOD
Radite ovu vežbu 10 metara napred, pa potom 10 metara unazad.

Pročitajte i Dvominutni eksplozivni trening za kolosalna ramena

A.J.

Pročitajte i  #BudiFit
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *