Kako znati jesmo li spremni da povećamo težine koje dižemo? - Men`s Health

Kako znati jesmo li spremni da povećamo težine koje dižemo?

ZAPOČNITE MANJIM TEŽINAMA

Određivanje pravilne težine koju ćete podizati zavisi od tipa treninga, koji radite. Ukoliko nikada ranije niste trenirali, osnivač Bandana Training Rob Sulaver-a preporučuje da uradite samoprocenu u toku zagrevanja.

“Započnite sa 50 procenata manjim težinama od onih koje očekujete da podižete i uradite nekoliko ponavljanja”, kaže Sulaver. Na primer, ukoliko normalno dižete 20 kilograma, počnite sa 10 kilograma. “Trebalo bi da vam bude lako, pa onda obratite pažnju na formu.

Saznajte i Jednostavan način da dižete veće težine!

Potom lagano nadograđujte težinu radeći po nekoliko ponavljanja”, kaže Sulaver.

Jednom kad postignete težinu, koja vam predstavlja izazov, potrebno je da usporite i da sva ponavljanja izvedete u dobroj formi.

KADA JE VREME DA PROMENITE TEŽINU

Ako imate više iskustva sa bučicama, ketlbelom ili šipkom, pitanje je kada i kako treba da dodate težinu. Posmatrajte brzinu podizanja i kako se osećate kad završite seriju i tako ćete znati da li treba da povećate težinu. “Ukoliko su vaših poslednjih nekoliko ponavljanja sporiji i napetiji i ostavljaju vas bez daha, onda koristite pravu težinu”, kaže on.

Pročitajte i 3 brza načina da podižete mnogo veće težine

“Ukoliko izvodite poslednja ponavljanja brzo u normalnoj brzini, onda bi trebalo da povećate težinu”, kaže Sulaver.

OTKRIJTE ZA KOLIKO TREBA DA POVEĆATE TEŽINU

Ukoliko želite ogroman učinam i da isklešete figuru, ne možete da dižete iste težine nedeljama i da očekujete određene rezultate.

Sulaver preporučuje da povećavate težinu svake težine. “Ali malim koracima, nekada ćete povećati težinu samo za 2,5 procenta u odnosu na prošlu nedelju”, kaže Sulaver. Morate da pronađete balans između guranja sebe preko granice komfora i slušanja svog tela.

Pročitajte i  Rolerijada za ugrožene od poplava

Koristite li odgovarajuće težine za vežbe koje radite?

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *