5 načina da isklešete moćno telo i uštedite novac - Men`s Health

5 načina da isklešete moćno telo i uštedite novac

Budući da su članarine u vrhunskim teretanama i proteinski napici preskupi, predstavljamo vam 5 načina da dovedete svoje telo u top formu, a da ne uložite mnogo novca. 

ZAVOLITE TRENING

Zaboravite fensi kardio mašine i skupe teretane, sve što vam je potrebno za dobar trening jeste vaše telo i par pouzdanih patika. U vašoj kući, dvorištu, parku možete odraditi visoko efikasan trening koristeći isključivo težinu vašeg tela. Klasične vežbe poput sprinteva, čučnjeva, jumping jacks, sklekova, polutrbušnjaka i svih varijacija izdržaja. Budite kreativni i u program ubacite vežbe kao što su zid stolica, puzanje medveda ili spajdermen sklekovi.

Evo kako besplatno možete da ubrzate metabolizam

UGRABITE NAJBOLJE IZ OKRUŽENJA

Svet koji nas okružuje je pun stepenica za penjanje, staza za trčanje i uzvišenja pogodnih za dobro pešačenje. Iskoristite te pogodnosti i u vama najbližem parku radite različite vrste vežbi po principu sličnom uličnim treninzima. Klupe i drveća su takođe odlična pomoćna sredstva za stvaranje dobre forme.

NAPRAVITE KUĆNU TERETANU

Nije potrebno puno da bi se izgradila efikasna kućna teretana. Akcenat mora da bude na osnovnim elementima za vežbanje kao što su vijače za preskakanje, medicinke, šipka sa nekoliko ketlbela i bar dva para bučica. Sve ove korisne sprave se mogu naći veoma povoljno, pogotovo na brojnim rasprodajama putem interneta. Dok trenirate nije na odmet da imate i dobar stereo sistem koji će vam pomoći da uz muziku lakše prođete kroz trening.

Nemate vremena za teretanu, ali za ovaj trening sigurno imate

BROJNE APLIKACIJE

Postoji veliki broj aplikacija koje putem svog pametnog telefona možete instalirati i koje će vam pomoći da dođete do željenog cilja. Jedna od najpopularnijih besplatnih aplikacija je MyFitnessPal koja prati vaš unos i potrošnju kalorija. Tu je i sjajni FitStar koji oblikuje trening prema potrebi svakog pojedinačnog vežbača.

Pročitajte i  "Nevidljivi" mišići koji prave ogromnu razliku

ZNAČAJ PRAVILNE ISHRANE

Najvažniji deo izgradnje snažnih mišića i topljenja nagomilanih masnih naslaga je snabdevanje tela značajnim količinama proteina pre i posle treninga. Proteini koji dolaze iz zdravih šejkova i organskog mesa često mogu da budu preskupi, ali zato postoje brojne alternative u vidu visokoproteinskih namirnica poput jaja, oraha, putera od kikirija i zrnastog sira. Sa vremena na vreme počastite se kvalitetnom govedinom i lososovim mesom.

Kućni trening: 14 najboljih vežbi za početnike

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *