Kalistenika: 3 vežbe zagrevanja i istezanja koje će vam se garantovano dopasti - Men`s Health

Kalistenika: 3 vežbe zagrevanja i istezanja koje će vam se garantovano dopasti

Osnivač “Movement first” Džejkov Nadav otkriva: “Istegnite se pre treninga, ali budite sigurni da je u pitanju aktivno istezanje. Istezanje pojedinačnog mišića pre ili posle neće dati posebne benefite. Postoje istezanja koja ćete osetiti kroz celo telo, ali uticaj izolacionih istezanja je minimalan. Neki od kalistenika pokreta u svom izvođenju obuhvataju i istezanje jednog ili drugog mišića, pa je to još jedan razlog da ne radite klasično istezanje.”

Kalistenika: 5 ekstremnih pokreta za najhrabrije

Vežba 1: PERECA

Lezite na bok, pa jednu nogu (sa spošaljne strane) savijte do grudi, a drugu (koja se nalazi do poda) savijte unazad. Uhvatite donju nogu (do poda) gornjom rukom (spoljašnjom) i obrnuto. Ovo će izbalansirati tenziju u prednjem delu tela, jezgru i gornjim leđima. Ne zaboravite na duboko disanje.

Vežba 2: SAVIJANJE NAPRED I NAZAD

Viseći na šipki, izvedite prednje savijanje povlačenjem grudi nadole i postavljanjem nogu u slovo L. Sada povucite grudi nagore i savijte kičmu unazad koliko god možete. Ovo će istegnuti i prednji i zadnji deo tela.

Pročitajte i Kalistenika osvaja ulice!

Vežba 3: DIJAGONALA

Sa spojenim petama, klizite desnim stopalom nazad, praveći poziciju iskoraka. Stavite desnu ruku na grudi, a levom rukom dosegnite koliko god možete zadnju petu. Ovo istezanje će pogoditi celo telo.

A.J.

Pročitajte i  7 razloga zašto vam je potreban HIIT
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *