Pre i posle treninga za jezgro, uradite ove vežbe istezanja - Men`s Health

Pre i posle treninga za jezgro, uradite ove vežbe istezanja

Lični trener Mark Dresen otkriva: “Jezgro je uključeno u stabilizaciju. Previše istezanja mišića stabilizatora nije dobra ideja zato što ćete izgubiti snagu. Mislite o funkcionalnosti istezanja jezgra. Na primer, bacanje diska iziskuje kontrakciju mišića jezgra, dok vam nakon joge nisu potrebni brzi pokreti jezgra.”

“Istežite se dva do pet minuta pre treninga i deset minuta nakon treninga. Pre treninga radite vežbe koje se baziraju na tri plana pokreta mišića jezgra, dok će vam nakon treninga biti potrebna statička istezanja kako biste opustili mišiće. Istezanje sa povredom može da bude opasno, ali i s pozitivnim efektom, ali je potrebno da znate najbolji način da uradite vežbe. Takođe se dešava da ljudi istežu potpuno pogrešne mišiće”, objašnjava Dresen.

Saznajte i Posle trčanja, obavezno izvedite ove četiri vežbe!

Vežba 1: ISTEZANJE STRANA NA STRANU

Sedite na pod sa ispravljenim nogama ispred vas. Okrećite vaš gornji deo tela na jednu, pa na drugu stranu, pokušavajući da gledate preko visine vaših ramena.

Vežba 2: UVRTANJE

Prekrstite noge jednu preko druge, sa savijenim kolenom koje se nalazi ispred vas. Ponovo se okrećite na jednu, pa na drugu stranu, ali kolenom povećavajte uvrtanje kuka.

Vežba 3: KOBRA

Lezite na stomak, sa rukama sa strane i podignite grudi sa poda. Ovo će angažovati vaše mišiće jezgra i kukove. Dobro će vam doći nakon napornog treninga za trbušnajke.

Pročitajte i 5 vežbi istezanja koje možete da radite dok gledate TV

Vežba 4: POZA DETETA

Ugurajte kolena ispod vas, ruke stavite sa strane i glavu na pod. Možete da istežete trbušnjake i mišiće bočnih trbušnjaka spreda, a onda da pritiskom svoje spuštene kičme istegnete mišiće leđa.

Pročitajte i  Da li možete da uradite 40 sklekova?

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *