Strength Workout: Izbacite ove navike i bićete još snažniji - Men`s Health

Strength Workout: Izbacite ove navike i bićete još snažniji

DODAVANJE BOSU LOPTE SVAKOM TRENINGU

BOSU je fantastičan alat za poboljšavanje balansa i stabilnosti. Međutim, baš zbog njenih benefita, mnogi sportisti je ubacuju skoro u svaki trening, a to svakako nije dobro.

“Najveća greška koju sam video kod sportista jeste da izvode čučanj sa sopstvenom telesnom težinom na BOSU lopti”, kaže Aleks Rozenkater. Morate da mislite na svrhu vežbe koju izvodite. Da li želite da postanete snažniji? Ako želite, onda radite vežbu na podu.

Ako želite da poboljšate stabilnost i balans, onda je BOSU lopta ok.

Greške zbog kojih još uvek niste nabildovali ramena

IZVOĐENJE SKOKA NA KUTIJU SA ŠIPKOM

“Snimci na kojima se vide muškarci koji izvode skok na kutiju sa šipkom nesnosne težine na svojim leđima me izluđuju”, kaže Sten Daton, suvlasnik Training for warriors u Bostonu.

On je otkrio da je skoro video muškarca koji je radio skok na kutiju sa šipkom od 142 kilograma na leđima. “Ovo je više eksplozivni iskorak i posrnuće nego skok”, kaže Daton.

Daton preporučuje da isključite kameru i pronađete visinu kutije, koja će vam predstavljati izazov bez bilo kakve težine.

PREBRZO TRČANJE NA TRACI ZA TRČANJE

Ako pokušavate da na trčite brže što brže na traci za trčanje, rizikujete da izgledate kao glupan i da se povredite. “Video sam mnogo sportista koji su koristili veliku brzinu kako bi ubrzali frekvenciju i brzinu u stopalima”, kaže trening snage Cressey Sports Performance, Toni Bonvečio.

Ukoliko zaista želite da postanete brži, Bonvečio savetuje da provedete vreme u treningu snage i unapređivanju ubrzanja.

6 grešaka zbog kojih još uvek nemate trbušnjake

PREVIŠE SE FORSIRATE

Kada se radi o treningu, mnogo ne znači uvek i bolje. Razlog zašto ne vidite rezultate koje očekujete može da se krije u tome što previše trenirate.

Pročitajte i  Dnevni izazov

“Jednom sam radio sa sportistom koji je igrao dva sporta, trenirao po dva puta nedeljno svaki sport i nije jeo dovoljno”, kaže Džoš Vilijams, trener snage u Spurling Training Systems.

“On se žalio da je postao sporiji i ne tako brz, a želeo je da zna šta je potrebno da ubaci u trening kako bi postao brži. Rekao sam mu da prestane da trenira jedan od sportova, da bolje jede i da pruži sebi više vremena za odmor.”

Ukoliko trenirate, važan je kontinuitet, ali samo dva do tri puta nedeljeno i sa manje intenziteta.

TRENING SNAGE SA MASKOM

Svaki dan posmatramo sportiste koji postavljaju slike na Instagram dok treniraju maske za lišavanje kiseonika ili nešto što liči na Bejnovu masku.

Pravite li i vi ovakve greške posle treninga?

Ideja je da se simuliše visinski trening, koji povećava sposobnost tela da koristi kiseonik. Problem nastaje, jer vi ne trenirate zaista na visini. “Time što ćete učiniti trening težim noseći jednu od ovih maski ne znači da ćete poboljšati učinak”, kaže Toni Džentilkore, suosnivač Cressey Sports Performance.

IZVOĐENJE VELIKIH BROJA PONAVLJANJA

Jedna od najluđih ideja jeste da izvodite trening od po 100 ponavljanja i više koristeći lakše težine. Ideja je da stavite mišiće pod tenziju na duži period, stvarajući mnogo više mišićne mase. “Vremenom, zglobovi postaju istrošeni i previše korišćeni”, kaže Rik Skarpula, vlasnik Ultimate Advatage Sports Performance.

Držite se opsega ponavljanja, koji odgovara vašim fitnes ciljevima. Ponavljamo, više nije bolje.

Saznajte i 5 najčešćih grešaka tokom treninga

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *