Ovo je najefikasnija varijacija izdržaja, a vi je ne radite - Men`s Health

Ovo je najefikasnija varijacija izdržaja, a vi je ne radite

Još nešto, ukoliko ste sposobni da se zadržite u ovoj poziciji toliko dugo, verovatno koristite lošu formu.

“Najbolje rešenje je RKC izdržaj. Počinje kao i svaka tradicionalna forma, s tim što se pretvara u izdržaj koji gradi maksimalnu tenziju u vašem telu, stvarajući jačinu u jezgru i efikasniju vežbu za četiri puta u odnosu na tradicionalni izdržaj”, kaže Kortni Tomas, vlasnik Lagniappe Fitnessa u Sent Lusiru.

Fantastičan izdržaj koji će zapaliti vaše trbušnjake

Deset sekudni ovog plenka je dovoljno da dobro prodrma vaše trbušnjake.

Kako izgleda prava forma RCK izdržaja:

1. Stanite u poziciju tradicionalnog izdržaja na nadlakticama, sa ramenima direktno ispod vaših laktova, spojenim stopalima i licem okrenutim ka podu. Vaše telo treba da formira pravu liniju od glave do pete.

2. Stegnite ruke i spojite ih pesnicama, povucite lopatice i gurajte podlaktice ka podu, kao da pokušavate da vučete laktove ka prstima

3. Stegnite mišiće gluteusa i zadnje lože tako da se vaša trtična kost spusti blago dole, vaša donja leđa poravnaju sa celim telom i tako da možete da osetite tenziju u zadnjici i nogama. Držite kolena skupljena.

Desetominutni trening: Varijacije izdržaja za čelične trbušnjake

4. Zadržite se u ovoj poziciji i fokusirajte se na održavanju maksimalne tenzije kroz celo vaše telo.

A.J.

Pročitajte i  Želite savršene trbušnjake? Izbegavajte ovih 5 namirnica!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *