Mali trikovi velikih majstora fitnesa! - Men`s Health

Mali trikovi velikih majstora fitnesa!

ČUČANJ

Nemojte da se gledate u ogledalu dok radite čučanj. To će vas primorati da se još više nagnete napred te nepotrebno preopteretite donji deo leđa i smanjite snagu.

Novi savet: pre spuštanja pronađite neku oznaku malo iznad nivoa očiju, pa je gledajte dok izvodite čučanj. Jednako je važno imati i partnera koji će kontrolisati vašu tehniku pa, bude li potrebno, asistirati.

Saznajte i 9 fitnes trikova za ogromne ruke

SKLEK

Kad radite sklekove, uvucite trbuh i utegnite celo telo, pogotovo noge i zadnjicu. Zatim se spuštajte prema podu sve dok brada, prsa i bedra istovremeno ne dotaknu pod. To je pravi sklek.

BICEPS PREGIB

Za izvođenje biceps pregiba zamišljajte da držite grejp između lopatica. Radite li biceps pregib uspravno sa skupljenim lopaticama, mišići stabilizatori ramena mogu nesmetano da kontrolišu vrh nadlaktične kosti, što dopušta bicepsu da razvije više snage. Tako ćete moći da radite veći broj ponavljanja sa većim opterećenjem – što je siguran put za veće bicepse i više snage u njima.

Fitnes trikovi: Izvucite maksimum iz treninga

ZAPAMTITE

Ovo je trik koji možete da isprobate na gotovo svakoj vežbi. Pre svake vežbe čvrsto stisnite tegove u početnom položaju i zadržite tako 3 do 5 sekundi. Isto uradite i nakon poslednjeg ponavljanja. Time podstičete nervni sistem da aktivira veći broj mišićnih vlakana, čime se pokazuje i više snage.

Pročitajte i  Ovo može biti zamka
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *