Kako da bez bučica izgradite snagu poput MMA zvezda? - Men`s Health

Kako da bez bučica izgradite snagu poput MMA zvezda?

“Uprkos široko rasprostranjenom mišljenju, ne moraju sve serije vežbi da budu teške da bi dale maksimalne rezultate”, kaže kondicioni i trenner snage zvezde ultimat fajta Andrea Vinera, Oli Ričardson.

Ishrana za MMA: Kako se hrani Kris Vajdman?

Uradite ovaj trening bez težina u trajanju od 30 minuta jednom ili dva puta dnevno i povećaćete eksplozivnost, snagu jezgra i sportske rezultate u svakom sportu. Nemojte da skraćujete vreme odmora između serija, jer su oni duži sa razlogom. Možda nećete osećati bol, ali će ovaj trening definitivno dati rezultate.

Vežba 1: SKLEK SA TAPŠANJEM
4 serije, 3 ponavljanja, odmor 3 minuta

“Ova vežba pomaže sportistima da proizvedu snagu i pritisak brže od protivnika”, kaže Ričardson. Mali broj ponavljanja i dugi period odmora ohrabruje telo da proizvede maksimalnu moć i snagu.

Izgradite gornji deo tela kao MMA fajteri

Vežba 2: LEGIONAR NA JEDNOJ NOZI
3 serije, 8 ponavljanja (svakom nogom), odmor 60 sekundi

“Ova vežba razvija stepen angažovanja i pritiska na jednoj nozi, kao i sposobnost da kontrolišete moćne pokrete, izgradite dinamičke karakteristike borca”, kaže Ričardson.

Vežba 3: TABATA SPRINT
3 serije, ponavljanja 10 metara, odmor 3 minuta

Sprint je najbrži tip kratkog ciklusa istezanja mišića, koji vam je potreban.
Kratki sprintevi maksimalnog napora u kombinaciji sa dugim periodima odmora omogućavaju oporavak centralnog nervnog sistema.

MMA kao način života: Nedeljni program treninga Džejmsa “Čekića” Meksvinija

Vežba 4: HODANJE NA RUKAMA UZA ZID
3 serije, 3 ponavljanja, omor 3 minuta

Ovo je jedna od najboljih vežbi za građenje trbušnjaka, koji neće povrediti vaša leđa, ali će izgraditi snagu lat mišića i pokretljivost ramena.

A.J.

 

Pročitajte i  Crossfit: Napredni nivo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *