Malim promenama do velikih ruku - Men`s Health

Malim promenama do velikih ruku

Na primer: kod vežbe potisak iznad čela ležeći, koristite nekoliko manjih trikova kojima ćete je učiniti zanimljivijom i pre svega efikasnijom. Nudimo vam tri verzije.

USREDSREDITE SE NA IZVOĐENJE
Lezite leđima na benč držeći zakrivljenu šipku sa tegovima u ispruženim rukama tačno iznad čela. Spuštajte šipku prema čelu ne pomerajući laktove koji sve vreme treba da budu što bliže jedan drugom.

DODAJTE POTISAK S GRUDI
Po završetku prve vežbe, bez odmora položite šipku na grudni koš i uradite seriju potiska s grudi. Osam do deset ponavljanja biće sasvim dovoljno. Laktovi sve vreme treba da su što više uz telo.

PROMENITE HVAT
Umesto uobičajene zakrivljene šipke, upotrebite šipku na kojoj dlanovi mogu da vam budu okrenuti jedan prema drugom. Zahvaljujući takvom položaju u većoj meri ćete aktivirati dužu glavu tricepsa (troglavog mišića nadlaktice).

PROMENITE NAGIB
Za promenu, podesite benč tako da bude pod uglom od 45 stepeni i postignite brži napredak. Tako ćete ujedno smanjiti pritisak na ramena i u malo većoj meri aktivirati svoje grudne mišića.

Pročitajte i  Savršen trening za grudi?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *