Bicikl vs Trčanje - Men`s Health

Bicikl vs Trčanje

ŽELITE DA BRZO POSTIGNETE REZULTATE
Bicikl: Na biciklu razvijate svoju fizičku izdržljivost. „ Vožnja bicikla ima mali uticaj, tako da vozite duže.“, kaže trener Met Parker. „To je neprekidan trening izdržljivosti.“
Trčanje: Neće tako brzo uticati na vašu izdržljivost iz jednog razloga- bolno je. „Pri trčanju se oštećuju mišići“, kaže Nik Grentam sa Instituta za sport u Engleskoj. „Nije ni čudo što biciklisti duže traju.“
Pobednik: Bicikl

ŽELITE DA DOBIJETE MIŠIĆNU MASU
Bicikl: „ Vožnja bicikla opterećuje mišića gluteusa, kvadricepsa i zadnje lože.“, tvrdi Parker. „ Tako da ćete primeti napredak u obimu nogu.“ Takođe, koristite tegove za gornji deo tela, da ne izgledate neproporcionalno.
Trčanje: „ Možete povećati obim mišića trčanjem“, kaže Grentam, „Ipak, trčanje je napor za celo telo.“ Da li ste ikada videli Švarcenegera da trči? Upravo.
Pobednik: Bicikl

ŽELITE DA OSLABITE
Bicikl: Vožnjom od 10 minuta sagorite 97 kalorija. Ipak sedite dok vozite, zar ne? Ako ne želite samo da održavate svoju težinu, ustanite i na vežbanje.
Trčanje: Samo 14,2 minuta na traci sagoreva 200 kalorija. Na biciklu treba duplo više vremena za isti broj kalorija. Sagorećete još više ako budete trčali po neravnom terenu.
Pobednik: Trčanje

ŽELITE DA IZBEGNETE POVREDE
Bicikl: Broj povreda koje se mogu desiti u 1000 sati- 6. Mogućnost da padnete je jednom u pređenih 1 500 000 km. „Pobrinite se da vam se noge ne opružaju do kraja da biste umanjili mogućnost od povreda.“, kaže Parker. Ovo njegovo pravilo je zanimljivo, ali nije neophodno.
Trčanje: Broj povreda u 1000 sati- 11. Trčanjem se vrši pritisak na pršljenove. Trkači na maratonu se smnajuju za 1 cm tokom trke. Privremeno, naravno, ali ipak nije dobro.
Pobednik: Bicikl

Pročitajte i  23 pesme za vaš kardio trening
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *