#TestirajSnagu: Da li možete da uradite 20 ponavljanja za 1 minut? - Men`s Health

#TestirajSnagu: Da li možete da uradite 20 ponavljanja za 1 minut?

IZVOĐENJE ČUČNJEVA, PREGIBA I POTISKA 20 PUTA U JEDNOM MINUTU

Men’s Health standard: 20 ponavljanja u jednom minutu

Iznad proseka: 18 ponavljanja

Uobičajeno: 16 ponavljanja

#TestirajSnagu: Koliko daleko možete da skočite?

Anaerobna izdržljivost se odnosi na vašu sposobnost da radite blizu maksimalnog intenziteta u naletima od 20 do 60 sekundi. “Svako može da trči sprint ili udara jako 10 sekundi”, kaže kondicioni trener snage Čed Voterburi. “Ali ukoliko možete da izdržite visoke nivoe mišićne sile izvan tog vremena, dobićete ogromnu prednost u odnosu na konkurenciju”, dodaje on.

Anaerobna izdržljivost reflektuje snagu i izdržljivost vašeg brzog uvrtanja i istezanja mišićnih vlakana, koji stvaraju energiju u odsustvu kiseonika.

TEST

Koristite bučice koje predstavljaju 30 procenata vaše sveukupne telesne težine (14 kg bučica ukoliko ste teški 90 kg) i držite jednu bučicu u svakoj ruci, dok su vam stopala postavljena u širini ramena.

Držeći leđa prirodno zaobljenim, gurajte kukove pozadi i spuštajte telo dok vam butine ne budu paralelne sa podom. Kada ustanete, uradite pregib bučicama do visine ramena, a onda ih gurnite pravo iznad glave koristeći noge kao potporu. Vratite se u početnu poziciju i ponavljajte ove pokrete u roku od jednog minuta.

Ljudska zastava: Ultimativni test snage gornjeg dela tela!

POVEĆAJTE IZDRŽLJIVOST MIŠIĆA

Izvodite dve serije ovih pokreta dva puta nedeljeno, odmarajući se 90 sekundi između serija. Ukoliko ne možete da uradite makar 16 ponavljanja u prvom setu, onda uzmite manje težine.

“Svaki put, dodajte po jedno ponavljanje prvoj seriji”, kaže Voterburi. “Jednom kada dostignete 20 ponavljanja sa lakšim bučicama, uzmite teže i uradite ponovo 20 ponavlajnaja”. Nastavljajte da polako povećavate težine dok ne postignete Mens’Health cilj.

Pročitajte i Eksplozivni test snage i brzine

A.J.

Pročitajte i  Kristijano Ronaldo: 15 najboljih fitnes saveta koje ste do sad čuli
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *