3 neophodne vežbe za građenje ogromnih mišića ruku - Men`s Health

3 neophodne vežbe za građenje ogromnih mišića ruku

Vežba 1: VUČENJE NA LATU
3 serije, 10 ponavljanja, bez odmora 

“Opseg pokreta znači mnogo angažovanja bicepsa”, kaže lični trener Mat Brajant. “Korišćenje mašine s kablovima drži mišiće pod tenzijom tokom celog ponavljanja”, dodaje on.

Otkrijte i 8 najboljih vežbi za ruke i jezgro koje nećete zaboraviti!

Učinite je lakšom tako što ćete smanjiti otpor, a težom ako pokušate da radite zgibove.

Vežba 2: POTISAK BUČICAMA NA KOSOJ KLUPI
3 serije, 8 ponavljanja, bez odmora

“Visenje ruku sa strane uticaće na vaša ramnea, izolovati ruke, koristeći što je više mišićnih vlakana moguće”, kaže Gevin Volš.

Učinite je lakšom tako što ćete raditi pregib šipkom, bez varanja, postavite sebe nasuprot zidu i izbegavajte da koristite leđa u toku vežbe.

Ako želite veći izazov, onda povećajte težinu ili bučice zamenite ketlbelom.

Saznajte i 5 vežbi za monstruozne ruke

Vežba 3: VUČENJE KANAPA NA MAŠINI S KABLOVIMA
3 serije, 10 ponavljanje, bez odmora

“Ova vežba pogađa sva tri dela tricepsa i maksimalno angažuje mišiće”, kaže Volš.

Otkrijte i 3 ubistvene vežbe za mišiće ruku

Učinite je lakšom korišćenjem prave šipke, a težom tako što ćete dodati veće težine.

A.J.

Pročitajte i  PLIVANJE: 7 benefita ovog bazičnog sporta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *