#TestirajSnagu: Koliko daleko možete da skočite? - Men`s Health

#TestirajSnagu: Koliko daleko možete da skočite?

SKAKANJE NAJMANJE 2,4 METRA

Men’s Health standard:2,4 metra i više

Iznad proseksa: 1,8 do 2,4 metra

Uobičajeno: manje od 1,8 metra

Merenje sirove snage širokim skokovima u stojećem položaju su dobri iz jednog razloga: angažuju odjednom različite grupe mišića.

Mrtvo dizanje: Zanimljiv način da poboljšate tehniku

“Što ste snažniji i eksplozivniji, više ćete sile da generišete i dalje ćete da skočite”, kaže trener snage Toni Džentilkor. “To znači bolji učinak sa težinama i na košarkaškom terenu.”

 

TEST

Stanite tako da vam se stopala nalaze u širini ramena. Savijte kolena, zamahnite rukama i skočite što dalje možete, a potom izmerite udaljenost od početne do krajnje linije, ali uzimajući vaše pete kao završnu tačku skoka.

POBOLJŠAJTE SNAGU

“Moć je kombinacija snage i brzine, pa ako ste skočili preblizu, vežbajte oba”, kaže Džentlikor. Počnite vežbanjem čučnjeva i potiska kukovima svake nedelje u različitim treninzima.

Tokom prve nedelje, trenirajte jako potisak kukova (tri do pet serija od pet ponavljanja korišćenjem 85 procenata vašeg maksimalnog broja ponavljanja) i lakše sa čučnjevima (šest serija od dva brza ponavljanja sa 50 procenata vašeg maksimalnog ponavljanja”.

Snaga, brzina, mršavljenje: Vežbe bučicama za svaki fitnes cilj

Sledeće nedelje, zamenite se i idite teško sa čučnjevima i lakše sa potiskom kukova.

Nastavite naizmenično tokom četiri do šest nedelja.

“Kako biste izgradili veću eksplozivnost, takođe radite tri serije od 10 zamaha ketlbelom dva puta nedeljno”, kaže Džentlikore.

A.J.

Pročitajte i  Kako da izgradite telo Entonija Džošue: 7 brutalnih vežbi za telo boksera!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *