Fantastično istezanje za noge koje poboljšava učinak u teretani - Men`s Health

Fantastično istezanje za noge koje poboljšava učinak u teretani

Da li ponekad osećate da su vam mišići kukova i butina toliko zategnuti da ne možete da radite vežbu kako treba? Možda željeni rezultati izostaju upravo zbog ograničenog opsega pokreta usled zategnutosti mišića, pa niste u mogućnosti da proizvedete toliko energije i snage kada trenirate noge i radite mrtvo dizanje, čučanj ili iskorak.

Bi Džej Gadur ima sjajnu vežbu za vas, koja će vam pomoći da opustite mišiće, a radi se o superistezanju koje možete da radite čak i na kauču.

Saznajte: 5 vežbi istezanja koje možete da radite dok gledate TV

Ovo istezanje će na pravi način istegnuti mišiće kukova, a traka sa otporom će stvoriti dodatni otpor protiv kojeg ćete morate da se borite i samim tim ćete poboljšati protok krvi.

Pogledajte video kako biste videli kako izgleda pravilno istezanje:

Ukoliko ovu vežbu radite pravilno, trebalo bi da osetite istezanje od mišića karlice do kolena. Počnite od pokreta napred nazad, a možete i da se zadržite u položaju u kojem se istežete. Premeštanje pozadi će vam više istegnuti mišiće u oblasti kukova.

Ovo zagrevanje koristite u danima kada radite trening za noge, radeći dva do pet minuta svakog nogom.

Novak Đoković: 4 najbolje vežbe za istezanje

Ukoliko želite da vežbanje podignete na viši nivo, ustanite i izvodite iskorake sa trakom oko vaše butine.Ovaj pokret ne samo da će istegnuti vaše butine, već će takođe aktivirati mišiće gluteusa i zadnje lože.

A.J.

Pročitajte i  Žan Klod van Dam: I u 70. godini ću biti mišićav!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *