15 fenomenalnih vežbi koje ste sigurno zaboravili - Men`s Health

15 fenomenalnih vežbi koje ste sigurno zaboravili

1. PENJANJE NA PLANINU

Penjanje na planinu je jedna od najefektivnijih vežbi za trbušnjake, koja gradi i mobilnost u kukovima i izdržljivost, a dodatna prednost ove vežbe je što može da se radi bilo gde, pa bi trebalo da je uvrstite u svoj svakodnevni trening.

2. ZGIBOVI

Mnogi muškarci odustanu od ove vežbe još u srednjoj školi, jer ne mogu da uradite određeni broj ponavljanja i zauvek je zaborave. Vreme je da se vratite ovoj tradicionalnoj vežbi, jer će izgraditi jačinu u vašem gornjem delu tela i učiniti vas još jačim.

Saznajte i 9 hardcore varijacija zgibova koju nećete zaboraviti

3. RUMUNSKO MRTVO DIZANJE

U pitanju je pokret koji će izgraditi jačinu u vašoj zadnjoj loži, gluteusu i leđima. Počnite od malih težina i ne zaboravite da je forma ključna ako želite da osetite sve benefite od ove vežbe.

4. LEGIONAR

Ova vežba se sastoji iz nekoliko pokreta koji će zapaliti mišiće celog tela i poboljšati vašu izdržljivost. Uradite seriju od 30 ponavljanja ili ako ste stariji, uradite onoliko legionara koliko godina imate. Učinite vežbu još težom tako što ćete je raditi ispod šipke za zgibove i na kraju svakog ponavljanja, uraditi i jedan zgib.

Varijacija legionara koja najbolje prži masne naslage!

5. SKOK NA KUTIJU

Koliko često radite na eksplozivnosti donjeg dela tela? Nije najbitnije koliko visoko možete da skočite, već da stignete do cilja, kao i da imitirate ovaj pokret u svakodnevnim aktivnostima kao što su ulazak u bus, skok uz stepenice ili pravljenja dva koraka odjednom.

6. SUPERMEN

Provodimo mnogo vreme sedeći, a ovaj pokret će vam pomoći da podignete telo, pogotovo kičmu, kao i da se ispravite i istegnete.

Kako pravilno izvesti vežbu „Supermen“?

7. PROPADANJE NA ŠIPKI

Pročitajte i  OPREZ: Evo šta će vam se dogoditi ako prestanete da trenirate!

Još jedan osnovni pokret koji bilduje grudi i može da se uradi bilo gde samo ako imate dve paralelne šipke.

8. MRTVO DIZANJE

Iako bodibilding i powerlifiting smatramo vežbanjem, ono zapravo imitira funkcionalne pokrete kao što je bilo koje dizanje, održavajući vaša leđa i kukove snažnim. Bilo da dižete nameštaj, dete ili namikese s namirnicama stavljate u kola, vi zapravo radite mrtvo dizanje.

Mrtvo dizanje koje do sada sigurno niste probali

9. SKLEK

Samo ako radite sklekove u pravilnoj formi, možete da postignete maksimalne benefite. Svakako je u pitanju vežba koja treba da bude deo vašeg svakodnevnog treninga.

10. TRICEPS SKLEK

Isklešite triceps bez dodatne opreme uz formu uskog skleka, koji podrazumeva da vam se ruke dodiruju i formiraju trougao.

8 varijacija sklekova koje nećete zaboraviti

11. BENČ PRES BUČICAMA

Ova vežba je efektivnija u angažovanju mišića ramena i grudi u odnosu na benč pres šipkom.

12. SPLIT ČUČANJ/ISKORAK

Ovaj pokret dok držite bučice povećava balans i snagu u vašim kukovima i nogama. Svaki put kada se budete vratili u početnu poziciju, osetićete kako vas mišići kukova i nogu zatežu.

13. FARMEROV HOD

Saznajte i 8 najboljih anaboličkih vežbi

Da li ste se ikada zapitali zašto farmeri ne moraju da vežbaju? To je zato što nose velike težine u svakoj ruci i prelaze velike distance.

14. KRAVA/MAČKA

Ove dve potpuno suprotne poze u jogi – podizanje i spuštanje kičme dok se nalazite na “sve četiri noge”, na sjajan način utiču na mišiće leđa.

15. VEŽBE SA PENASTIM VALJKOM

Samo 15 minuta dnevno vežbanja penastim valjkom će vašim mišićima pomoći da se oporave i spreče povrede.

Pročitajte i Fitnes valjak foam roller

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *