Budite izdržljivi kao teniseri: 4 fenomenalne vežbe za celo telo - Men`s Health

Budite izdržljivi kao teniseri: 4 fenomenalne vežbe za celo telo

Ako želite veću izdržljivost na terenu ili u teretani, potreban vam je ovaj trening Arana Peka, koji je osmišljen ne samo da vam da snagu, već i da poboljša stabilnost u ramenima, fleksibilnost celog tela i što je najvažnije da izgradi izdržljivost za maratonski meč.

Nakon što uradite sve vežbe bez odmora,predahnite 30 sekundi. Uradite 5 serija ukupno.

Pročitajte i 6 vežbi koje vas guraju preko granica bola i izdržljivosti!

Vežba 1: HODAJUĆI ISKORAK
5 serija,12 ponavljanja, bez odmora

Vežba 2: ROTACIJA MEDICINSKOM LOPTOM
5 serija,12 ponavljanja,bez odmora

Vežba 3: SKLEK S MEDICINKOM
5 serija, 10 ponavljanja, bez odmora

Saznajte i Tri koraka do snage i izdržljivosti

 

Vežba 4: ČUČANJ S ISKORAKOM
5 serija,10 ponavljanja,odmor 30 sekundi

Dress code: Zašto teniseri na Vimbldonu nose belu odeću?

A.J.

Pročitajte i  Trasa Beogradskog polumaratona: 15 koraka do cilja!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *