Trening Rajana Rejnoldsa - Men`s Health

Trening Rajana Rejnoldsa

“Najbolji način za vežbanje je da nikada ne uradite isti trening dva puta”, kaže Bobi Storm koji je trenirao Rejnoldsa za filmove kao što su Green Lantern, Wolverine i Safe House. Ukoliko stalno iznenađujete i šokirate svoje telo, dobićete i veće nagrade, a istovremeno ćete biti i motivisani.

Za popularnog glumca, koji trenira šest puta nedeljeno, pronalaženje novog i stalno svežeg režima treninga je od ključnog značaja.

“Ako ne treniraš sa maksimalnim intenzitetom, gubiš vreme” kaže Storm i dodaje “Veći ćeš napredak videti ako treniraš jako 30 minuta, nego ako treniraš lagano sat i po vremena.”

TRENING
Odradite sledeći trening tako što ćete praviti pauzu od 20 sekundi nakon svake vežbe. Kada završite ceo krug vežbi, odmorite dva minuta. Cilj je da uradite 10 krugova.

ISKORAK UNAZAD SA BUČICAMA; 20 ponavljanja

SPROL SA SKLEKOM; 10 ponavljanja

ZGIBOVI; 10-15 ponavljanja

LETENJE SA BUČICAMA NA ŠVAJCARSKOJ LOPTI; 20 ponavljanja

TRICEPS EKSTENZIJA NA ŠVAJCARSKOJ LOPTI; 10-15 ponavljanja

BRZI ČUČNJEVI; 50 ponavljanja

BICEPS PREGIB SA BUČICAMA; 30 ponavljanja, po 15 za svaku ruku

LETENJE SA BUČICAMA; 10 ponavljanja

GIRJA KLATNO; 20 ponavljanja

TRBUŠNJACI SA MEDICINKOM; 30 ponavljanja

Pročitajte i  Pliometrija za snagu
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *