Kućni trening: 14 najboljih vežbi za početnike - Men`s Health

Kućni trening: 14 najboljih vežbi za početnike

SKLEKOVI

Ova vežba je idealna za maksimalni rast mišića i jačanje zglobova mišića. Sklekovi će vas pripremiti za mnogo zahtevnije vežbe koje ćete raditi u teretani, kao što su benč pres na kosoj podlozi.

Iskoristite svaki sklek: Vodič kroz jačanje celog tela samo jednom vežbom

POTISAK BUČICAMA S RAMENA U STOJEĆEM POLOŽAJU

Ovo je bezbednija vežba za klesanje vaših ramenih mišića od dizanja velikih težina na leđima. Budući da ste početnik, potrudite se da vodite računa da ne dođe do povrede i da adekvatno zaštitite kolena.

ČUČANJ BUČICAMA

Čučnjevi su sjajna vežba za celo telo i jedan od najboljih pokreta za izgradnju sveukupne snage. Bučice će vas naterati da se koncentrišete na tehniku i da poradite na opsegu pokreta, a kada budete usavršili ovu vežbu, moći ćete da pređete na viši nivo i da radite čučanj šipkom u teretani.

Saznajte i Najbolji kućni trening za izgradnju jezgra i trbušnjaka

 FARMEROV HOD

U pitanju je veoma jednostavan korak, zbog kojeg vas tehnika neće brinuti, a koji će pogoditi stabilizatore ramena, gornje mišiće jezgra i prednje delotide.

Saznajte i Šestonedeljni pakleni plan programa za početnike

LATERALNO PODIZANJE

Ovo je najbolja vežba ukoliko želite vidljiva ramena. Lateralno podizanje će izolovati vaše srednje delotide, srednji od tri ramena mišića pomažući vam da izgradite širinu i masu ramena. Idealna vežba za kreiranje savršena V forme.

Pročitajte i 9 najboljih vežbi za eksplozivan kućni trening

PODIZANJE LISTOVA S BUČICAMA

Jedna od najčešćih grešaka početnika jeste što zanemaruju listove kada dođe do treninga nogu. Uvrstite ovaj pokret u trening i izdefinišite sve mišiće nogu.

BICEPS PREGIB

Ako želite impresivne mišiće kada se pogledate u ogledalo, ovo je savršena vežba za vas. Budući da u ovoj vežbi držite gornje mišiće stacioniranim, pogodićete bicepse i pospešiti njihov maksimalni rast.

Pročitajte i  Neverovatni sedamdesetogodišnjak

Biceps pregib: 6 varijacija za moćne ruke

STEP UP BUČICAMA

Ova vežba aktivira sve mišiće nogu, a reč je o pokretu kojim ćete izbeći povrede ramena koje su povezane sa eksplozivnijim vežbama.

Saznajte i 8 predmeta koje možete iskoristiti za kućni trening

IZDRŽAJ

Izdržaji su savršena vežba za treniranje vašeg jezgra, koja sprečava povredu kolena i izgradiće trbušnjake kakve ste oduvek želeli.

LEG DROP

Ova vežba iziskuje angažovanje celog jezgra i sprečava povredu karlice aktiviranje mišića abdominalnih mišića, trbušnjaka i nogu.

Trening kod kuće: 4 vežbe koje aktiviraju sve grupe mišića

DEADBUG

Vežba koja pogađa jezgro i mišiće nogu pružajući vam trbušnjake kakve ste oduvek želeli.

BOČNI IZDRŽAJ

Ova vežba je sjajna za angažovanje malih mišića donjeg dela leđa. Ova vežba će ojačati vaše mišiće kičme i pomoći vam da izbegnete početnički bol u leđima.

Saznajte i Zašto i kako izvesti bočni izdržaj?

POTISAK BUČICAMA SA PODA

Redukovanjem opsega pokreta, ovaj vežba će vam pomoći da izgradite masivne grudi, kao i da smanjite rizik od povrede ramena ekstenzijom.

TRICEPS KICKBACK

Ovaj pokret će izolovati vaš triceps za maksimalni rast mišia bez potrebe da izvrši preveliki pritisak na vaše zglobove.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *