8 jednostavnih nano vežbi - Men`s Health

8 jednostavnih nano vežbi

Ali ako možete da odvojite malo vremena (i znoja), postoji lako rešenje. Nano-vežbe su male vežbe koje možete raditi skoro bilo gde, i održavati se u formi dok se bavite svakodnevnim aktivnostima.

ŠTA SU NANO-VEŽBE?
U današnje doba tehnologije, vi se manje oslanjate na svoje telo nego što su to činili vaši preci, koristeći kompjutere i kola da bi završili posao. Nano-vežbe su zamišljene da to isprave. Ove male vežbe mogu se lako uklopiti u vašu dnevnu rutinu, ostavljajući vam dovoljno vremena za posao i zabavu i večernje treninge.

Možete se istezati dok se tuširate, raditi trbušnjake na kauču, ili sklekove dok telefonirate preko spikera. Iskoristite svoje okruženje i počnite da vodite zdraviji, aktivniji život.

Evo 8 jednostavnih nano-vežbi koje možete raditi i iskoristiti “uvek aktivan” životni stil.

8 jednostavnih nano-vežbi za početnike:

1. U Kupatilu
 Radite čučnjeve dok perete zube. Dobro je za butine.

2. Na poslu
 Odaljite stolicu od stola i iskoristite je za poniranje. Dobro je za tricepse.

3. Na kauču
 Zavalite se i kružite stopalima u vazduhu kao da vozite bicikl. Dobro je za noge i donje trbušne mišiće.

4. U toaletu
 Ispružite ruke i stežite i opuštajte prste naizmenično. Dobro je za podlaktice.

5. Posle kupovine
 Iskoristite kese sa namirnicama kao tegove. Dobro je za nadlaktice.

6. Dok hodate.
 Hodajte i stežite trbušnjake. Dobro je za trbušne mišiće.

7. U krevetu
 Lezite s glavom van ivice kreveta neko vreme. Dobro je za vratne mišiće.

8. U prevozu
 Stojte na jednoj nozi. Dobroje  za ravnotežu i mišiće nogu. Pažljivo, ovo radite samo ako već imate dobru ravnotežu!

NANO -VEŽBE TOKOM ŽIVOTA
Nano-vežbe mogu napraviti veliku razliku tokom dužeg perioda. Razmislite o prvom primeru: ako budete radili čučnjeve u kupatilu svaki dan, vaše noge će odraditi više od 24 sata vežbi tokom svake godine. Takođe, ako se budete peli i silazili niz pet stepenica dva puta dnevno, preći ćete 110.000 stepenica godišnje. Razmišljajte aktivno, i uvek tražite izazove.

Pročitajte i  MH saveti: Trbušnjaci za napredne vežbače

MANJE VEŽBE MOGU DATI VELIKE REZULTATE
Možda se pitate mogu li nano-vežbe da zamene vaše odlaske u teretanu. Naravno da ne mogu, ali svakako mogu da vas održe u formi do sledećeg treninga.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *